کد خبر: 1005801
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
شهردار اصفهان:
ابراز خرسندی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از پیشرفت های عمرانی و پیشرو بودن شهرداری اصفهان در بین شهرداری های کشور

دکترقدرت اله نوروزی گفت: طرح «هر یکشنبه، یک افتتاح» از فردا در اصفهان آغاز می شود و هر یکشنبه بعد از پایان جلسه علنی شورای شهر با حضور اعضای شورای شهر و مردم حداقل یک افتتاحیه در مناطق 15 گانه و سازمان های وابسته شهرداری انجام می شود. 

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، شهردار اصفها  ن با تبریک روز جهانی محیط زیست، اظهار کرد: محیط زیست سالم یک حق بشری است که همه باید برای حفظ آن تلاش کنند، همه باید با جدی گرفتن توسعه پایدار و نهادینه کردن اهمیت و ارزش محیط زیست سالم این حق بشری را حمایت و صیانت کنند.

وی ادامه داد: روز گذشته میزبان آقای پورمحمدی، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور بودیم، در سال های گذشته تلاش ما، همه مدیران و کارشناسان شهرداری در مسیر ایجاد همکاری بین دولت و مدیریت شهری برای اجرای ابرپروژه ها در اصفهان بوده که نتیجه آن منجر به حمایت ملی از همه پروژه ها شده است.

شهردار اصفهان افزود: در بازدیدی که از همه طرح های شهر صورت گرفت قرار شد، مترو، رینگ چهارم، سالن اجلاس و برخی از اقدامات دیگر شهرداری بیش از گذشته مورد حمایت ملی قرار گیرد، خوشبختانه معاون سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از پیشرفت های عمرانی شهر و پیشرو بودن شهرداری اصفهان در بین شهرداری های کشور و اتفاقات مختلفی که در حوزه شهری افتاده، ابراز خوشحالی کرد.

وی ادامه داد: اگرچه شیوع کرونا امکان برگزاری بسیاری از مراسم افتتاحیه چندین پروژه را از ما گرفت، از این هفته با رعایت فاصله فیزیکی و دیگر شرایط لازم پروژه هایی در سطح شهر افتتاح می کنیم و در قالب طرح «هر یکشنبه، یک افتتاح»، برنامه افتتاحیه هفتگی خواهیم داشت، یعنی هر یکشنبه بعد از پایان جلسه علنی شورای شهر با حضور اعضای شورای شهر و مردم حداقل یک افتتاحیه انجام می شود.  

نوروزی بیان کرد: تعداد پروژه های تکمیل شده برای بهره برداری شهروندان در 15 منطقه و سازمان های وابسته به شهرداری زیاد است به گونه ای که تا پایان سال می توانیم هر یکشنبه یک افتتاح و در برخی مناطق چندین افتتاح داشته باشیم. 

وی اضافه کرد: اولین یکشنبه یعنی فردا قرار است در منطقه 12 فرهنگسرای دکتر کتابی و دو خیابان بهره برداری و عملیات عمرانی یک خیابان آغاز شود. خیابانی که افتتاح و خیابانی که کلنگ زنی می شود از موارد مورد درخواست مردم در ملاقات مردمی با ساکنان منطقه 12 بوده که اکنون در حال اجرا است. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار