کد خبر: 1005645
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
زوج جوان که با فریب فروشنده دارو‌های مکمل در فضای مجازی از او زورگیری کرده‌بودند، مدعی هستند برای ولخرجی دست به این کار زده‌بودند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: عصر روز ۲۸‌اسفند‌سال گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تهران تماس گرفت و مأموران را از ماجرای یک زورگیری با خبر کرد. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری‌۱۰۲ پاسداران در محل حاضر شدند. شاکی که مردی جوان بود و با شوکر هدف قرار گرفت بود در شرح ماجرا گفت: برای فروش مقداری داروی بدنسازی و مکمل ورزشی از جمله قرص، پودر و آمپول که ۳۵‌میلیون تومان قیمت داشت در فضای مجازی آگهی دادم. امروز مردی تماس گرفت و خودش را پویا معرفی کرد و بعد از پرسیدن مشخصات داروها، درخواست خرید داد که حوالی میدان هروی با او قرار ملاقات گذاشتم. ساعت‌۱۸:۳۰ وقتی سر قرار حاضر شدم آن مرد هنوز نیامده‌بود، برای همین با گوشی تلفن همراهش تماس گرفتم. او گفت که برایش کاری پیش آمده و گفت که همسرش سر قرار حاضر می‌شود و همزمان با دادن پول، دارو‌ها را تحویل می‌گیرد که قبول کردم. بعد از آن بود که زنی حدوداً ۲۵‌ساله سر قرار حاضر شد و خودش را همسر خریدار معرفی کرد. در حال حرف زدن با آن زن بودم که ناگهان یک‌نفر از پشت سر با شوکر به من حمله کرد که روی زمین افتادم. بعد مردی جوان را دیدم که من را با چاقو تهدید کرد و خواست حرکت نکنم. او کیف پولم و مکمل‌های ورزشی را سرقت کرده و همراه آن زن فرار کرد.

پس از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور بازپرس یکی از شعب دادسرای ناحیه‌۳۴ در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران پلیس بعد از انجام تحقیقات بیشتر از شاکی در محل حادثه حاضر و با بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند تصاویر دو متهم را به دست آوردند.

مأموران پلیس در اولین گام احتمال دادند که سارقان برای فروش دارو‌ها به سراغ باشگاه‌های ورزشی بروند، برای همین راهی چند باشگاه شده و متوجه شدند که متهم مقداری از دارو‌ها را به فروش رسانده‌است. در شاخه دیگری از تحقیقات بود که مأموران پلیس موفق شدند هویت متهم را که مردی ۳۴‌ساله به نام پویا بود به دست آوردند و ۲۰ اردیبهشت‌ماه او را حوالی یکی از باشگاه‌های ورزشی شناسایی و بازداشت کنند.

مأموران پلیس در بازرسی از متهم یک دستگاه شوکر، سلاح سرد و تجهیزات دفاعی کشف کردند. پویا در اولین بازجویی‌ها به سرقت از شاکی با همکاری همسرش مژده اعتراف کرد که همسر وی هم بازداشت و مقداری از لوازم سرقت شده در خانه‌شان حوالی خیابان جیحون کشف شد. مژده هم در اولین بازجویی‌ها به همدستی با شوهرش اعتراف کرد و گفت که برای زیاده‌خواهی و ولخرجی دست به سرقت زده بودند.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: با کامل شدن تحقیقات، دو متهم به دستور قاضی روانه زندان شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار