کد خبر: 1005532
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
معاون فنی و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان :
مجید قاسمی از شتاب فزاینده فعالیت‌های عمرانی پروژه تأسیس خطوط جدید پردازش پسماند کارخانه کود آلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،معاون فنی و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور تأثیر زیادی در توقف یا کند شدن فعالیت‌های عمرانی داشته و پروژه احداث خطوط جدید پردازش کارخانه کود آلی نیز از این شرایط بی‌نصیب نمانده به طوری که پس از آنکه تا پایان بهمن ماه به حدود ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده بود، به دلیل تمهیدات پیشگیرانه در برابر شیوع بیماری کوید ۱۹موقتاً متوقف شد.

مجید قاسمی معاون فنی و پردازش سازمان مدیریت پسماند، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور تأثیر زیادی در توقف یا کند شدن فعالیت‌های عمرانی داشته و پروژه احداث خطوط جدید پردازش کارخانه کود آلی نیز از این شرایط بی‌نصیب نمانده به طوری کهپس از آنکه تا پایان بهمن ماه به حدود ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده بود، به دلیل تمهیدات پیشگیرانه در برابر شیوع بیماری کوید ۱۹موقتاً متوقف شد.

وی ادامه داد: اگرچه عملیات اجرایی این پروژه تا اوایل اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعطیلی درآمده بود، اما از ابتدای اردیبهشت عوامل فنی و اجرایی این پروژه، عملیات را مجدداً با سرعت مضاعف آغاز کردند و هم اکنون چرخ عملیات عمرانی پروژه احداث خطوط جدید با شتاب بیشتر به حرکت درآمده است.

معاون فنی و پردازش سازمان مدیریت پسماند در خصوص جزئیات اجرایی پروژه در شرایط فعلی تصریح کرد: در حال حاضر عملیات نصب سازه‌های فلزی با سرعت در حال انجام است و عملیات ساخت تجهیزات خط از جمله نوارهای نقاله نیز پیشرفت نسبتاً بالایی دارد.

وی با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی پروژه، اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می‌شود این پیشرفت تا پایان ماه خرداد به حدود ۷۵ درصد برسد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمان توقف عملیات اجرایی پروژه خاطرنشان کرد: در آن بازه زمانی که پروژه به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کوید ۱۹ متوقف شده بود، تیم فنی فعال بوده و به ارزیابی فنی مجدد طرح و استخراج مشکلات احتمالی پرداخته و تمهیداتی برای آن اندیشیده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند خطوط جدید پردازش پسماند با ظرفیت هرکدام ۲۵۰ تن و در مساحت ۴۶۰۰ متر مربع تأسیس شده و از تجهیزات به روز و امکانات پیشرفته برای جداسازی پسماندها و کاهش مقدار دفن برخوردار است و پیش بینی می‌شود این پروژه در سال جاری به بهره برداری برسد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار