کد خبر: 1005520
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
رهبر کلیسای کاتولیک در یک اظهارنظر درباره اعتراضات سراسری در آمریکا در محکومیت قتل نژادپرستانه «جورج فلوید» شهروند سیاه پوست ۴۶ ساله این کشور به شدت درباره «آشوب اجتماعی» این کشور ابراز نگرانی کرد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: پاپ فرانسیس رهبر کلیسای کاتولیک ضمن ابراز نگرانی از وضعیت نگران کننده اخیر در آمریکا، خواستار مقابله با «گناه نژادپرستی» و اجتناب از خشونت شد.

به گزارش «واتیکان نیوز»، پاپ فرانسیس در پیامی خطاب به مردم آمریکا گفت: «من با نگرانی شدید شاهد آشوب اجتماعی در کشور شما طی روز‌های گذشته متعاقب کشته شدن تراژیک آقای جورج فلوید بوده‌ام».

رهبر کاتولیک‌های جهان ادامه داد: «ما نمی‌توانیم به هیچ شکلی نژادپرستی و محرومیت را تحمل کنیم یا چشمانمان را به رویش ببندیم و ادعا کنیم که حامی قداست جان تک تک انسان‌ها هستیم».

رهبر کاتولیک‌های جهان همچنین گفت: «البته ما باید این را هم به رسمیت بشناسیم که "خشونت‌های شب‌های اخیر (در آمریکا) خود مخرب است و هیچ چیزی از راه خشونت به دست نخواهد آمد بلکه چیز‌های زیادی از دست می‌روند».

پاپ فرانسیس همچنین برای «روح جورج فلوید و همه دیگر کسانی که جانشان را در نتیجه گناه نژادپرستی از دست دادند، دعا و طلب مغفرت کرد».

وی همچنین برای خانواده‌های قربانیان نژادپرستی و قربانیان بی عدالتی و فقدان صلح در آمریکا و سراسر جهان طلب آمرزش و صلح کرد.

اظهارنظر رهبر کلیسای کاتولیک درباره اعتراضات سراسری در آمریکا در حالی مطرح شده که طبق گزارش برخی رسانه‌ها، از هفته گذشته تا به امروز حداقل ۱۱ نفر کشته و ۹۳۰۰ تن بازداشت شده‌اند
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
ملت امریکا از ملت ایران الگو گرفته و با انقلاب خود بر علیه ظلم و طاغوت و فساد و بی دینی و... قیام نموده و به سمت استقلال و آزادی به پیش برود و توجه داشته باشد که دین خداوندی که از حضرت آدم اولین پیامبر خدا تا خاتم المرسلین ، حضرت محمدابن عبدالله صلی الله علیه و آله و سلم عرضه شده است ، دین مبین اسلام بوده است که در زمان رسول گرامی اسلام ، این دین به اکمال رسیده و به بشریت ارائه گردیده است .
الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا
لذا بشریت باید تلاش نماید تا دین خدا را در سراسر عالم هستی پذیرفته و زمینه عدل و عدالت را فراهم آورد و از این طریق زمینه سازی ظهور موفورالسرور منجی حق و آخرین ذخیره الهی ، حضرت بقیةالله الاعظم ، صاحب العصر و الزمان ، مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم نماید تا حکومت حقه حق که همان حکومت قسط و عدل و داد است ، بر روی زمین توسط ایشان مستقر گردد .
ان شاألله .
به امید اینکه ما نیز این حکومت را شاهد باشیم .
به برکت صلوات بر محمد و آل محمد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار