کد خبر: 1005505
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی عنوان کرد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۳۶ هزار بسته معیشتی و بهداشتی ویژه بیماران خاص و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در استان توزیع می شود.

سید مجتبی احمدی در مراسم آماده‌سازی و توزیع این بسته‌های معیشتی و بهداشتی گفت: این بسته‌ها شامل ۳۵ هزار بسته بهداشتی ویژه بیماران خاص و هزار بسته معیشتی ویژه اقشار آسیب‌دیده از کروناست.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: هر بسته معیشتی نیز شامل ۹ قلم کالا و دارای سه میلیون ریال ارزش است که میان آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا در استان توزیع می‌شود.

وی افزود: بسته‌های بهداشتی بین ۳۵ هزار نفر از افراد دارای بیماری‌های خاص مانند سرطان، بیماران کلیوی و دیابتی به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد تهیه و توزیع می‌شود.

احمدی ادامه داد:در این مدت چهار هزار و ۳۲۸ بسته حمایتی از کمک‌های مردمی که به هلال احمر اهدا شده نیز به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا اعطا شده است.

وی تصریح کرد: در سه ماه اخیر که با شیوع بیماری کرونا رو به رو هستیم، کارگاههای مردمی داوطلبان هلال احمر تعداد ۲۳۸ هزار عدد ماسک تهیه و تولید کردند که با اولویت بندی، نخست تعدادی از این ماسکها بین کارکنان کادر درمانی و بهداشتی توزیع شد.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: آن دسته از بیماران مبتلا به کرونا که از لحاظ معیشتی ضعیف هستند توسط مددکاری بیمارستانها به هلال احمر معرفی می‌شوند و از محل کمکهای مردمی کشوری مبلغی بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون ریال به آنها کمک می‌شود که تا کنون ۳۱ بیمار معرفی شده اند.

وی بیان کرد:در این مدت چهار هزار و ۳۲۸ بسته حمایتی از کمک‌های مردمی که به هلال احمر اهدا شده نیز به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا اعطا شده است.

احمدی با اشاره به اینکه تاکنون ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جمع کمک‌های مردمی و بسته‌های خریداری شده است، گفت: تا این لحظه دانشگاه علوم پزشکی با خدمات مددکاری اسامی ۳۴۱ نفر را اعلام کردند که به‌زودی مبالغ کمک‌های معیشتی به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار