کد خبر: 1005474
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور، طرح مبارزه با احتکار خودرو در استان کردستان به اجرا درآمد.

محمد دره‌وزمی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌های صادره جدید و در راستای سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای جلوگیری از سوء‌استفاده‌کنندگان از بازار خودرو، همزمان با سراسر کشور، طرح مبارزه با احتکار خودرو در استان کردستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح ویژه نظارتی، حداکثر تلاش بازرسان سازمان صمت کردستان بر مقابله با احتکار و گرانفروشی خودرو متمرکز خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای دستیابی بهتر به اهداف این طرح ویژه نظارتی، از توان بازرسی اصناف و بازرسان افتخاری نیز بهره‌گیری خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطر نشان ساخت: این طرح نظارتی در راستای اجرای عدالت و رسیدن حق به حق‌دار است و در این راستا با هیچ متخلفی مماشات نخواهد شد.

دره‌وزمی گفت: به همین منظور بازرسی‌های هدفمند را بر فعالیت پارکینگ‌ها و مشاورین اتومبیل و سایر بخش‌های مرتبط متمرکز نموده‌ایم.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

انتهای پیام/82/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر