کد خبر: 1005439
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
فرمانده انتظامی استان اصفهان :
سردار" محمد رضا میرحیدری از اجرای طرح ابتکاری این فرماندهی با عنوان "هر هفته با مسئولان پلیس" با هدف رسیدگی سریع تر به مشکلات و دغدغه های مردم محلات در حوزه نظم و امنیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، فرمانده انتظامی استان در حاشیه برگزاری اولین جلسه ارتباط مردمی مسئولان فرماندهان ناجا با مردم در سال 99 که به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت تلفنی در سامانه 197 فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد گفت: نیروی انتظامی یکی از دستگاه هایی است که رسالت سنگینی در حراست از نظام و ارزش های آن برعهده دارد و نقش کلیدی را در خصوص حفاظت از امنیت مردم ایفا می کند.

وی افزود: با توجه به تعدد و تنوعی که ماموریت های ناجا دارد بعضاً باعث می شود تا مردم گلایه هایی از عملکرد این نیرو داشته باشند که در این راستا دفتر نظارت همگانی بازرسی ناجا فرصتی را فراهم کرده تا مردم از طریق سامانه تلفنی 197 بتوانند انتقادات، نظرات، شکایات، پیشنهادات و همچنین تقدیر و تشکر از عملکرد ماموران را به صورت مستقیم در این سامانه بیان کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: دفتر نظارت بازرسی ناجا همچنین ظرفیت دیگری را نیز سال ها است که فراهم کرده تا مردم بتوانند به صورت حضوری با فرماندهان ناجا ملاقات داشته باشند.

سردار میرحیدری اذعان کرد: در این جلسات مسئولان ناجا به درد و دل مردم گوش داده و دغدغه ها و مشکلات آنان را رسیدگی می کنند و دستورات لازم را برای رفع آن ها به مبادی مربوطه ابلاغ و اگر خدای ناکرده حقی از کسی ضایع شده باشد اعاده و اگر اشکالی وجود داشته باشد در جهت رفع آن اقدام می شود که این اتفاق بسیار مبارکی است و در بسیاری موارد به بهبود روند خدمتی نیروی انتظامی نیز کمک کرده است.

وی در ادامه از اجرای طرح ابتکاری این فرماندهی با عنوان "هر هفته با مسولان پلیس" در آینده ای نزدیک با رعایت پروتکل های بهداشتی هر هفته در یک محله های شهر اصفهان خبر داد و گفت: در این طرح فرمانده انتظامی استان به همراه پلیس های تخصصی هر هفته در یکی از محلات شهر حضور پیدا کرده و به مشکلات مردم در قالب پرسش و پاسخ رسیدگی می شود.

سردار میرحیدی خاطر نشان کرد: در این جلسات علاوه بر اینکه رؤسای پلیس های تخصصی به صورت مستقیم پاسخگوی مردم خواهند بود سوالات را جمع بندی کرده و در اختیار معاونت عملیات استان قرار می گیرد و متناسب با شرایط محله و دغدغه هایی که ساکنان آن دارند نسبت به اجرای طرح های انتظامی و امنیتی در آن محله اقدام می شود.

وی افتخار پلیس را خدمتگزاری به مردم عنوان کرد و افزود: امروز بحمد الله شاهد هستیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حس خدمت گزاری در بین کارکنان پلیس رو به افزایش است و این روحیه در همه همکاران ما در سطوح مختلف تسری پیدا کرده و خودشان را خادم و خدمتگزار مردم می دانند و با اشتیاق دنبال حل مشکلات مردم هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در خصوص ارائه خدمت و توجه بیشتر به رفع مشکلات و دغدغه های مردم اشاره کرد و اظهار داشت: ان شاء الله با تقویت کلانتری ها و پاسگاه ها و مراکزی که بیشتر در خدمت مردم هستند این حس خدمتگزاری مردم را به کارکنان بیش از گذشته تسری خواهیم داد تا با اشتیاق بیشتری دنبال باز کردن گره از مشکلات شهروندان باشند .

سردار میرحیدری اظهار داشت: این اراده الحمد الله با تدبیر فرمانده ناجا قوت یافته  و این رویه در کلیه سطوح نیروی انتظامی جاری و ساری شده و امیدواریم که ان شاء الله با کمک خداوند و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم آن طور که شایسته است حق این مردم شریف که همیشه برای حفظ نظام در صحنه بوده و هستند را ادا کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار