کد خبر: 1005437
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان:
سرهنگ " حسین حسین زاده" از عملیات ضربتی و هوشمندانه ماموران این فرماندهی در دستگیری اعضای یک باند قاچاق مواد افیونی و کشف بیش از یک تُن تریاک خبر

داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبری پلیس جانشین فرماندهی انتظامی استان ، با اعلام این مطلب اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  شهرستان خورو بیابانک و یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان در یک عملیات مشترک پلیسی با اشرافیت اطلاعاتی از عبور  4 دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر در حوزه ماموریتی خود مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هوشمندی بالای حین کنترل خودروهای عبوری، این خودروها را شناسایی و در بازرسی دقیق صورت گرفته از آن ها ، یک تُن و 72 کیلو و 160 گرم تریاک را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 4 قاچاقچی مواد افیونی در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ حسین زاده،  با بیان اینکه یکی از شیوه های قاچاقچیان مواد مخدر، حمل محموله های مواد به وسیله خودروهای سواری و تیزرو است گفت: بحمد الله با هوشمندی و دقت بالای ماموران پلیس، این نقشه قاچاقچیان نیز با ناکامی مواجه شده است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار