کد خبر: 1005389
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌ غربی خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان ‌غربی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری برای یک ‌هزار و ۷۲۶ دانشجوی مددجو خدمات حمایتی ارائه داده است، گفت: از میان این تعداد دانشجوی تحت حمایت در آذربایجان‌ غربی، تعداد زیادی جزو دانشجویان نخبه و استعدادهای برتر هستند.

عزیز سهندی اظهار داشت: این نهاد در سال تحصیلی جاری برای یک‌هزار و 726 دانشجوی مددجو خدمات حمایتی ارائه داده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌ غربی ادامه داد: از میان این تعداد دانشجوی تحت حمایت در آذربایجان ‌غربی، تعداد زیادی جزو دانشجویان نخبه و استعدادهای برتر هستند.

وی عنوان کرد: در راستای کمک به ادامه تحصیل دانشجویان تحت حمایت در استان، کمیته امداد آذربایجان‌غربی بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون تومان مساعدت بلاعوض پرداخت کرده است.

سهندی با تاکید برافزایش حمایت‌های کمیته امداد آذربایجان‌ غربی از دانشجویان تحت حمایت، افزود: میزان مساعدت کمیته امداد آذربایجان‌ غربی به دانشجویان مددجو نسبت به زمان تحصیلی سال گذشته 71 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: این نهاد اهتمام ویژه‌‌ای در حمایت از تحصیل دانشجویان تحت حمایت داشته و در این راستا گام‌های موثری برداشته است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌ غربی اظهار کرد: تامین بسته‌های فرهنگی و آموزشی برای دانشجویان مناطق محروم، مساعدت در ارائه مشاوره‌های تخصصی تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت، ارائه کمک هزینه‌های تحصیلی به دانشجویان و اهتمام در اشتغال زایی و توانمند سازی خانواده های دانشجویان تحت حمایت از اهم خدمات ارائه شده به دانشجویان تحت حمایت در سال تحصیلی امسال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر