کد خبر: 1005318
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
جانشین رئیس ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی تشریح کرد::
جانشین رئیس ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) ویژه برنامه‌های سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام راحل در استان را تشریح کرد.

محمد صادق براتی اظهار کرد: امام خمینی(ره) در طول دوران حیات پربرکت خود آن‌چنان تأثیرات بزرگی را در اذهان و افکار عمومی جهان به جای گذاشته که تا همیشه از ذهن تاریخ پاک نخواهد شد.
جانشین رئیس ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) به ویژه برنامه‌های سالگرد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تجمع و برنامه‌ای در حرم مطهر حضرت رضا(ع) نخواهیم داشت ولی ویژه برنامه‌های خوبی برای گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه دراستان در نظر گرفته شده است.
براتی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز ۱۴ خرداد ماه سخنرانی خواهند فرمود، افزود: امسال سخنرانی معظم له همزمان با پخش در سراسر کشور و رسانه‌های فارسی زبان بین المللی از طریق صداوسیمای مرکز استان و سایت‌های مختلف ،بلندگوهای بقاع متبرکه و هیئات مذهبی به صورت زنده پخش خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین ستادهای شهرستانی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برنامه هایی در شهرهای سفید استان از لحاظ شیوع ویروس کرونا، برگزار خواهند کرد.
جانشین رئیس ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی برنامه‌های ستاد، آگاهی بخشی به نسل جوان و آشنایی این نسل با ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد بوسیله تولید محتوا و بازخوانی اندیشه‌های حضرت امام راحل، نشر و گسترش آن در فضای مجازی و رسانه ای استان توسط فعالان این عرصه است.
براتی تاکید کرد: امسال علاوه بر برنامه‌های سخنرانی که در گرامیداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد توسط آستان قدس رضوی در اماکن و صحن‌های حرم مطهر بدون تجمع زائرین برگزار می‌شود، بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال حضرت امام راحل نیز به صورت زنده از نمایشگرهای صحن‌های حرم مطهر رضوی برای زائران و مجاوران حضرت پخش خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی ویژه برنامه‌هایی را در فضای مجازی به ۳ زبان عربی انگلیسی و اردو برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها به شکل تصویری و با حضور سخنرانان و شخصیت‌های علمی و دینی برجسته‌ای از کشورهای ایران، لبنان و پاکستان برگزار خواهد شد.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: برگزاری نشست‌های علمی در خصوص بررسی ابعاد شخصیتی امام راحل با دانشگاه‌های مالزی، تانزانیا و اوگاندا و برگزاری شب شعر به زبان اردو در پانزدهم خرداد ماه از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) است.
براتی در پایان بیان کرد: فضاسازی و تبلیغات محیطی توسط شهرداری مشهد انجام خواهد شد و توزیع پوستر و اقلام تبلیغی این ایام نیز از فردا در سراسر نقاط استان توزیع خواهد شد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار