کد خبر: 1005290
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:
در آستانۀ آغاز به کار یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی، دکتر مهدی طغیانی نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ضمن بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه و دیدار با مدیرعامل و معاونان این شرکت، بر اهمیت رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان داخلی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نزدیک به نیمی از اقتصاد استان را بخش صنعت در برگرفته است، تصریح کرد: فولاد مبارکه ازجمله مجموعه هایی است که هم جایگاه مهمی در تولید و اقتصاد کشور دارد و هم از حیث نیروی انسانی و مهندسی نقش تعیینکنندهای در توسعۀ بومیسازی تکنولوژی صنعت فولاد ایفا میکند. ازاینرو اعتقاد ما بر این است که این شرکت میتواند با عنایت به ظرفیتهای یادشده، در زمینۀ توسعه و تولید استان و صادر کردن توان تکنولوژیک کشور نیز نقشآفرین باشد.

طغیانی در ادامه، ضمن قدردانی از دستاوردها و تلاش مدیران و کارکنان فولاد مبارکه اظهار داشت: به نوبۀ خود از مدیران و کارگران عزیز این شرکت تشکر میکنم و به ایشان خدا قوت میگویم؛ چراکه این عزیزان در واقع در خط مقدم جبهۀ تولید و ایجاد ارزش در اقتصاد کشور مشغول فعالیتاند.

این نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمایندگان مجلس براساس رسالتی که بر دوش دارند، هر جا که نیاز به اصلاح قوانین و رفع موانع قانونی تولید باشد، از هیچ همکاری و تلاشی مضایقه نمیکنند و بهگونهای عمل خواهند کرد که موانع داخلی و تحریمها نتواند به صنایع و اقتصاد کشور آسیب برساند.

وی با تأکید بر اینکه در بسیاری مواقع، موانعی که میتوان از آنها با عنوان تحریمهای داخلی یاد کرد، تأثیر مخرب بیشتری نسبتبه تحریمهای خارجی دارد، گفت: بدون تردید مجلس یازدهم برای رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان داخلی تلاش خواهد کرد و بهبود فضای کسبوکار و رونق اقتصادی را در اولویت اقدامات خود قرار خواهد داد.

نمایندۀ مردم اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید دست در دست هم و به دور از هرگونه نگاه منطقهای، کاری کنیم که تولید به بهترین شکل ممکن ادامه یابد و محصولات تولیدشده با قیمت تمامشدۀ هرچه کمتر به دست مصرفکنندگان واقعی برسد. باید با ارائۀ ایدههای بهتر شرایطی فراهم کنیم که قیمتها در بازار به بهترین شکل ممکن مدیریت شود.

وی در ادامه، بر حمایت از سازندگان واقعی تأکید کرد و گفت: طرحهای توسعۀ کارخانجات، بهویژه صنعت فولاد، باید با جدیت انجام شود. به خاطر داشته باشیم که ظرفیتهای مهندسی خوبی در کشور وجود دارد که با استفاده از آنها میتوان رونق خاصی در ساخت و تولید و بازار اقتصادی ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: تمامی صنایع استان باید در حوزۀ مسئولیتهای اجتماعی خود با همکاری مسئولان استان از واگرایی بپرهیزند و بهصورت همگرا عمل کنند تا از این طریق هر سال شاهد به بار نشستن پروژههای بزرگ و هدفمند باشیم. باید سنگها و موانع از پیش پای تولیدکنندگان و صاحبان صنایع برداشته شود. باید بهگونهای عمل کرد که صنعت به مدد کشاورزی بیاید تا با حفظ کشاورزی بهعنوان کسبوکار دوم قشر آسیبپذیر، کشاورز و صنعت کشاورزی را یاری کنیم. در این زمینه میتوان صنایع پاییندستی پراکنده در سطح کشور را در شرق استان صنعتی اصفهان متمرکز کرد و از این طریق به اشتغال پایدار و رونق اقتصادی هرچه بهتر دست یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار