کد خبر: 1005231
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: ۶۳۹ میلیارد ریال در سال ۹۸ برای شهرک‌سازی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده که نسبت به سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ درصد افزایش در مجموع هزینه‌ها را داشتیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: ۶۳۹ میلیارد ریال در سال ۹۸ برای شهرک‌سازی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده که نسبت به سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ درصد افزایش در مجموع هزینه‌ها را داشتیم.

مصطفی آمره مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با اشاره به وضعیت تامین زیرساخت‌های در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: در حوزه زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی اقدامات خوبی در سال گذشته انجام شد که از جمله آنها می‌توان به بحث تامین آب یک ناحیه صنعتی و افزایش میزان آب در شهرک‌های صنعتی به میزان 36 لیتر در ثانیه و افزایش میزان برق تامین‌شده در شهرک‌های صنعتی به میزان 28.5 مگاوات اشاره کرد.

وی افزود: همین طور میزان برق تامین‌شده از محل منابع تجدیدپذیر 30 کیلووات در سال گذشته بوده که تحقق پیدا کرده است، 10 هکتار به مساحت اراضی فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال 98 اضافه شد، همچنین توانستیم یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی را به شهرک‌ها و نواحی صنعتی خود اضافه کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: پروژه‌های مختلفی در شهرک‌های صنعتی داشتیم و عمده‌ترین آن بحث تکمیل مدل دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خمین بود که به بهره‌برداری رسید و بارگیری شده که یک‌هزار متر مکعب به ظرفیت تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خمین اضافه می‌کند.

آمره بیان کرد: احداث خط انتقال آب شهرک ناحیه صنعتی شهید سعیدی خمین از دیگر اقدامات بود و از ظرفیت‌های مهمی است که در این شهرستان توانستیم به این پروژه اضافه کنیم.

وی ادامه داد: تکمیل زیرسازی و آسفالت ورودی شهرک صنعتی ساوه هم از پروژه‌های مهم بود، همین طور بحث اصلاح خط انتقال شهرک صنعتی ایبک‌آباد که یکی از خواسته‌های واحدهای صنعتی و از مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی بود که بیش از 90 درصد آن انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی عنوان کرد: درمجموع 639 میلیارد ریال در سال 98 برای شهرک‌سازی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده است که نسبت به سال گذشته نزدیک به 100 درصد افزایش در مجموع هزینه‌ها را داشتیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر