کد خبر: 1005230
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
فرمانده انتظامی استان مرکزی
فرمانده انتظامی استان مرکزی از راه‌اندازی و فعال شدن "پلیس امنیت اقتصادی" برای نخستین بار در کشور در استان مرکزی خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از راه‌اندازی و فعال شدن "پلیس امنیت اقتصادی" برای نخستین بار در کشور در استان مرکزی خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی‌ فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اقدامات پلیس در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید اظهار داشت: فرماندهی کل قوای مسلح با رهبر معظم انقلاب اسلام است بنابراین وظیفه پلیس و قوای مسلح دیگر در کنار مسئولان است که هرتدبیری را معظم له چه در ابتدای سال به عنوان شعار هرساله و چه در طول سال بیان بفرمایند با تمام جان و تلاش اجرایی کنند.

وی افزود: در راستای جهش تولید، یکی از مباحث مهم که پلیس به شدت پیگیر آن است مسئله بحث قاچاق کالا بوده که البته استان مرکزی به دلیل کریدور، شاهراه و محل عبور بودن کار پلیس را جدی‌تر ساخته است.

مفخمی شهرستانی عنوان کرد: همانطور که می‌دانید پیش‌تر عملکرد حوزه قاچاق کالا و جرائم اقتصادی به عنوان دو اداره در دل پلیس آگاهی قرار داشت که با پیگیری و تعریف ساختار پس از عید فطر "پلیس امنیت اخلاقی" در استان مرکزی به عنوان یک پلیس مستقل و مستقر در استان مرکزی با تامین زیرساخت‌ها و نیروی انسانی لازم فعال می‌شود.

وی اضافه کرد: اعتقاد ما براین اساس که برای تحقق شعار سال باید گامی اساسی برداشت و ابتدای کار هم ایجاد و زیرساخت‌سازی همین پلیس بوده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: پلیس امنیت اخلاقی یک سری کارهای ویژه برعهده دارد و باتوجه به تعریف ساختار شاهد اقدامات درخور توجهی در حوزه مبارزه با قاچاق و در نتیجه حرکت به سوی تحقق شعار سال و تدابیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی پلیس در روند فعالیتی، و از آنجا که استان مرکزی به عنوان معبر و محل عبور به عنوان یک کریدور در کشور وجود دارد قطعا مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق به شدت در استان مرکزی تشدید خواهد شد.

مفخمی شهرستانی خاطرنشان کرد: البته استان مرکزی در مقابله و برخورد با کالای قاچاق با اشراف اطلاعاتی جامع موفق بوده تاجایی که در یکی از کشف و ضبط‌ها، به عنوان مثال با اینکه محموله قاچاق از طریق خودروهای سنگین تریلی بارگیری شده بود از مقصد تا استان مرکزی توانسته بود حرکت خود را ادامه دهد ولی با اشراف اطلاعات و رصد اطلاعاتی پلیس از بدو ورود به استان شناسایی و در نهایت بار قاچاق در استان زمین گذاشته و کشف و ضبط شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر