کد خبر: 1005177
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال در مقایسه با پارسال میزان تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان اردبیل ۳۶ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی رحمتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال در 2 ماه گذشته در مجموع 11 میلیون و 557 هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 36 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: در این مدت بیشترین تردد به ترتیب در محورهای اردبیل - آستارا با یک میلیون و 13 هزار تردد، اردبیل -  سه‌راهی مشگین‌شهر با 941 هزار تردد و اردبیل - سه‌راهی سرعین با 748 هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان ‌کرد: امسال در 2 ماه گذشته در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل نیز یک میلیون 316 هزار تردد به ثبت رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال 44 درصد کاهش داشته است.

رحمتی گفت: در این مدت پنج هزار و 845 تخلف سرعت غیرمجاز و توزین حین حرکت در جاده‌های استان ثبت شده که از این تعداد سه هزار و 167 مورد جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شده است.

وی افزود: به علت شیوع ویروس کرونا و همراهی مردم در عمل به شعار "در خانه بمانیم" شاهد کاهش مسافرت غیرضروری در مبادی ورودی و خروجی و جاده‌های استان هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اعلام‌ کرد: در مجموع 148 سامانه ترددشمار، دوربین نظارت تصویری و دوربین کنترل سرعت و توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر