کد خبر: 1005175
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
فرماندار اردبیل:
فرماندار اردبیل گفت: برای آموزش پیشگیری از بیماری کرونا مرحله دوم مانور فاصله‌گذاری اجتماعی در استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مسعود امامی یگانه اظهارداشت: در این مانور 35 اکیپ از بهداشت محیط و عوامل بهداشت حرفه‌ای در شهرستان اردبیل برای آموزش به مردم حاضر شدند.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های مذکور علاوه بر آموزش‌های لازم به نظارت فاصله‌گذاری اجتماعی نیز خواهند پرداخت، گفت: در مرحله اول حدود 1700 مکان در این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت و توصیه‌های لازم برای مقابله با ویروس کرونا به مردم ارائه شد.

فرماندار اردبیل افزود: ما همچنان درگیر ویروس کرونا هستیم و مردم باید فاصله‌گذاری اجتماعی را به دقت رعایت کرده و میزان حضور در محافل را به حداقل برسانند تا از شیوع این ویروس پیشگیری شود.

امامی یگانه با اشاره به همراهی مردم در این طرح بیان ‌کرد: آموزش‌ها و اطلاع‌رسانی‌های لازم از طریق صدا و سیما و سایر رسانه‌ها نیز به نحو شایسته انجام شده ولی همچنان برخی از شهروندان از این جهت که تصور می‌کنند ویروس از بین رفته، تذکرات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند در حالی که مراجعات مبتلایان به این ویروس به مراکز درمانی اردبیل بیشتر شده است.

فرماندار اردبیل از شهروندان اردبیلی خواست در رفتارهای فردی و اجتماعی خود عوامل پیشگیری از ابتلا به کرونا را بیشتر لحاظ کنند تا مراجعات به مراکز درمانی کاهش یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر