کد خبر: 1005135
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
در پی اعتراضات گسترده به قتل جورج فلوید
شهردار شهر لس آنجلس آمریکا در واکنش به تداوم اعتراضات مردمی به خشونت پلیس و به بهانه تضمین امنیت شهروندان در این شهر حکومت نظامی اعلام کرد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: در پی اعتراضات مردمی به خشونت پلیس که در واکنش به کشته شدن یک شهروند سیاهپوست آمریکایی توسط یک مأمور پلیس سفیدپوست در هفته گذشته شکل گرفت، برای چهارمین روز متوالی تظاهرات گسترده‌ای در شهر‌های مختلف آمریکا برپا شد که برخی از این تظاهرات به درگیری با نیرو‌های پلیس کشیده شد.

شهر لس آنجلس نیز شاهد اعتراضات مردمی و غارت فروشگاه‌ها بوده و بیش از ۵۰۰ نفر بازداشت شدند. تصاویر ویدئویی از صحنه اعتراضات نشان می‌دهد که معترضان با پلیس درگیر شده و چندین خودروی پلیس را آتش زده اند.

در میانه روز چهارم این اعتراضات، «اریک گارستی» شهردار شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا از وضع حکومت نظامی در این شهر از ساعت ۲۰ خبر داد.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ملایری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
2
تظاهرات ،شورش و غارت فروشگاه ها در اعتراض به قتل جورج فلوید
یادآور شورش چند روزه مردم در پی کتک خوردن شدید رادنی کینگ بدست پلیس لس انجلس در ماه مارس 91 است که مجبور به مداخله نیروهای کماندوی ارتش شد! بهر حال اقلیت ها یا در صحنه کشته می شوند و یا مانند کینگ سیاه پوست ۷-۸-۱۰ سال بعد بطرز بسیار مشکوکی از بین می روند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار