کد خبر: 1005097
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
رقابت عشقی د و پسر جوان برای رسید ن به د ختری به نام شیرین با قتل یکی از آن‌ها پایان یافت.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۲ بامد اد چهارشنبه هفتم خرد اد ماه زن میانسالی حوالی د ه ونک د ر شمال تهران وقتی متوجه شد پسرش به نام فرهاد هنوز به خانه نیامد ه است با تلفن همراه او تماس گرفت، اما وقتی جوابی نشنید برای پید ا کرد ن او از خانه خارج شد. او لحظاتی بعد از طریق یکی از د وستان فرهاد متوجه شد، پسرش چند ساعت قبل قرار ملاقاتی با رقیب عشقی‌اش که پسر ۱۷‌ساله‌ای به نام احسان است د ر حوالی پل مد یریت د اشته است. بنابراین به سمت پل مد یریت حرکت کرد. او نزد یکی پل مد یریت د اخل باغ متروکه‌ای با د ید ن تجمع چند مرد به آن‌ها نزد یک شد د ر کمال ناباوری د ید که آن‌ها د ور پیکر نیمه‌جان پسرش حلقه زد ه‌اند. لحظاتی بعد د ر میان شیون زن میانسال مأموران پلیس و عوامل اورژانس از راه رسید ند و پیکر نیمه‌جان پسر جوان را برای د رمان به بیمارستان رسول اکرم منتقل کردند.

مرگ رقیب عشقی

د ر حالی که تحقیقات د رباره این حاد ثه اد امه د اشت، ساعت‌۸:۹ صبح‌روز چهارشنبه به مأموران پلیس خبر رسید، فرهاد به خاطر شد ت خونریزی به کام مرگ رفته‌است، بد ین ترتیب پروند ه وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اد اره‌د هم پلیس‌آگاهی تهران همراه قاضی شفیعی بازپرس ویژه قتل د اد سرای امور جنایی تهران وارد عمل شد ند. بررسی‌های تیم جنایی نشان د اد مقتول د ر د رگیری از ناحیه ران پا، قلب و بازو هد ف اصابت سه‌ضربه چاقو قرار گرفته است.

مرد‌ی که موضوع را به مأموران پلیس خبر د اد ه‌بود، گفت: نیمه‌های شب د ر حال عبور از محل بود م که صد‌ای ناله‌های ضعیف پسری به گوشم رسید. وقتی خوب د قت کرد م د ید م پسر جوانی د ر آن نزد یکی خونین روی زمین افتاد ه است و به سختی نفس می‌کشد. پس از این بلافاصله با اد اره پلیس و اورژانس تماس گرفتم که د قایقی بعد رهگذران د یگری هم متوجه شد ند و به کنار پیکر زخمی پسر جوان آمد ند. قبل از رسید ن عوامل اورژانس و مأموران پلیس، زن میانسالی هم به ما نزد یک شد که با د ید ن پسر زخمی شروع به شیون و گریه کرد و مد ام اسم پسرش فرهاد را صدا می‌زد.

ماد ر مقتول هم د رباره حاد ثه گفت: مد تی بود متوجه شد ه بود م پسرم با پسر ۱۷‌ساله‌ای به نام احسان اختلاف د ارد. شب حاد ثه از طریق یکی از د وستان فرهاد متوجه شد م که پسرم با احسان د ر نزد یکی پل مد یریت قرار ملاقات د ارد، اما خبر ند اشتم که قرار است احسان پسرم را با چاقو بکشد. وی گفت که احسان همراه خانواد ه‌اش د ر یکی از خیابان‌های حوالی بزرگراه باکری د ر غرب تهران زند گی می‌کنند.

دستگیری قاتل

بدین ترتیب مأموران پلیس احسان را به عنوان مظنون حاد ثه د ر خانه‌شان بازد اشت و برای تحقیق به اد اره پلیس منتقل کرد ند.

متهم پس از د ستگیری با اظهار پشیمانی به قتل فرهاد اعتراف کرد و د ر اد عایی گفت: مد تی قبل از طریق د وستانم با فرهاد آشنا شد م. چند‌ی پیش عاشق د ختری به نام شیرین شد م و خیلی تلاش کرد م خود م را به او نزد یک کنم که متوجه شد م فرهاد هم با شیرین رابطه د وستانه د ارد. من عاشق شیرین شد ه بود م و ترک او برای من غیر ممکن بود و به همین سبب ما هر د و رقیب عشقی هم شد یم و سعی می‌کرد یم هر کد ام از ما خود مان را به شیرین نزد یک‌تر کنیم و د یگری را کنار بزنیم. وی اد امه د اد : مد تی گذشت و من هم چند باری به فرهاد پیغام د اد م که د ور شیرین را خط بکشد و رابطه د وستانه‌اش را با او تمام کند، اما فرهاد به حرف‌های من توجهی نمی‌کرد و به من پیغام می‌د اد که من کنار بروم. به هر حال رقابت عشقی ما هر روز جد ی‌تر می‌شد تا اینکه چند باری با هم د رگیری و مشاجره لفظی د اشتیم و د ر نهایت شب حاد ثه برای د رگیری د ر حوالی پل مد یریت قرار د عوا گذاشتیم. آن شب وقتی یکد یگر را د ید یم ابتد ا برای هم شاخ و شانه کشید یم که د قایقی بعد با هم د رگیر شد یم. ثانیه‌هایی بعد د رگیری ما بالا گرفت که فرهاد چاقویی از جیبش بیرون آورد و به من حمله کرد، اما چاقو از د ستش افتاد و من چاقو را از روی زمین برد اشتم. قصد د اشتم او را بترسانم به همین خاطر چاقو را چند باری به طرفش پرتاب کرد م که ناگهان د ید م او خونین نقش بر زمین شد و من هم از ترس فرار کردم.

متهم پس از اعتراف به قتل برای اد امه تحقیقات به د ستور قاضی شفیعی د ر اختیار کارآگاهان اد اره‌د هم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار