کد خبر: 1005015
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بر لزوم ممانعت از تعطیلی آموزشگاههای آزاد هنری تاکید و بیان کرد: برای کمک به این آموزشگاهها در برابر تاثیرات خسارت بحران کرونا در حال پیگیری مشخص نمودن نحوه حمایت از آنها از طریق مراجع ذیربط هستیم.

جعفر مروارید با اشاره به فعالیت ۲۵۲ آموزشگاه آزاد هنری در سطح خراسان رضوی، بیان کرد: پس از سه ماه تعطیلی اجباری ناشی از بحران بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا بسیاری از مراکز فرهنگی و هنری دچار آسیب و متضرر شده‌اند بنابراین می‌بایست بطور ویژه مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: آموزشگاههای هنری در ایام تعطیلات اجباری اخیر فعالیتهای خود را در فضای مجازی ادامه دادند اما فعالیت در فضای مجازی برای آنان درآمدزا نبوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: تعطیلی کلاسهای آموزش و فعالیتهای هنری برای این مجموعه خسارتبار بوده لذا باید خسارتهای وارده بر فعالان این حوزه جبران شود.

وی گفت: البته تولید و ارئه هنر فاخر و ناب در هر شرایطی برای هنرمندان و فعالان این حوزه در مشهد یک هدف ثابت بوده و بسیار بااهمیت است.

مروارید تصریح کرد: بر همین اساس استادان و پیشکسوتان خراسانی و مشهدی عرصه هنر همچنان در تلاش هستند تا با حضور در کارگاهها و کلاسهای آموزشی تجارب خود را به نسل جوان منتقل کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار