کد خبر: 1004991
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
امام جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، ابراز امیدواری کرد که منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه راه نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  در پیام تبریکی به مناسبت انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رییس مجلس یازدهم در سال نخست افزود: بی تردید پیشانیِ باشکوه و درخشان مردم‌سالاری اسلامی و حضور نمایندگان فعال و دارای شناخت از شرایط و اولویت‌های کشور منظومه بسیار مبارک و ارزشمندی است که مجلس ما را در مسیر بلند گام دوم انقلاب به معنی واقعی در رأس امور قرار خواهد داد.

در پیام امام جمعه تبریز اضافه شده است: همانطور که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در پیام افتتاحیه مجلس یازدهم، اقتصاد و فرهنگ را مورد تاکید قرار داده و معیشت طبقات ضعیف، اصلاح خطوط اصلی اقتصاد مثل اشتغال و تولید و تورم را از اولویت های اصلی کشور برشمرده اند؛ امید است با رعایت تقوا و انصاف در انجام وظایف نظارتی و موضع‌گیری‌های انقلابی در حوادث مهم، منویات معظم له نقشه راه نمایندگان مردم در بهارستان باشد.

در این پیام خطاب به  رییس مجلس شورای اسلامی آمده است: انتخاب شایسته جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع نمایندگان ملت؛ که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته شما در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
 

در پیام حجت الاسلام آل هاشم تشریح شده است: با آرزوی توفیقات روزافزون، سربلندی جنابعالی و دیگر وکلای جدید ملت را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر