کد خبر: 1004884
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: اینکه مدرسه غیردولتی خانواده‌ها را مجبور کند تا در آن مدرسه، فرزندشان را برای دوره پیش‌دبستانی ثبت‌نام کنند، خلاف است و چنین شرطی هم برای ثبت‌نام در پایه اول دبستان نباید گذاشته شود.
سرويس جامعه جوان آنلاين: مجتبی زینی‌وند درباره گلایه برخی خانواده‌ها درباره شرط برخی مدارس غیردولتی برای ثبت‌نام در پایه اول دبستان مبنی بر گذراندن پیش دبستانی در همان مدرسه، اظهار کرد: این اقدام، خلاف قانون است.

وی ادامه داد: اینکه مدرسه غیردولتی خانواده‌ها را مجبور کند تا در آن مدرسه، فرزندشان را برای دوره پیش‌دبستانی ثبت‌نام کنند، خلاف است و چنین شرطی هم برای ثبت‌نام در پایه اول دبستان نباید گذاشته شود و قاعده درستی نیست.

زینی‌وند تصریح کرد: در مدارس غیردولتی اعلام کردیم که نصب پوستر نرخ شهریه مصوب ابلاغی به همراه رئوس تمام فعالیت‌ها در محل ثبت‌نام و در معرض دید اولیای دانش آموزان الزامی است.

وی با بیان اینکه مدارس غیردولتی در زمان ثبت‌نام صرفاً باید شهریه مصوب را دریافت کنند، گفت: مدیران مدارس غیردولتی موظف هستند هنگام ثبت‌نام با ورود به سامانه مشارکت‌های مردمی به آدرس mosharekatha.ir نسبت به انعقاد قرارداد اخذ شهریه بین، ولی دانش‌آموز و واحد آموزشی در سامانه تعیین شهریه اقدام و یک نسخه از قرارداد تکمیل شده را چاپ و پس از مهر و امضا به، ولی دانش آموز تحویل دهند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار