کد خبر: 1004865
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
رئیس برنامهریزی و کنترل حمل محصولات فولاد مبارکه:
سعید رشیدی، از دستیابی به رکورد حمل محصولات به مقدار بیش از 854.860 تن در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،رئیس برنامهریزی و کنترل حمل محصولات فولاد مبارکه، اعلام به لطف خدا و با برنامهریزی مناسب و تلاش و پیگیری مستمر کارکنان واحد برنامه ریزی و کنترل حمل محصولات، شاهد افزایش 12 درصدی حمل ماهانۀ محصولات نسبت به رکورد قبلی در سال 98 بودهایم.

رشیدی همچنین از حمل بیش از ۷میلیون و 490 هزار تن انواع محصولات طبق سفارش مشتریان به اقصی نقاط کشور در سال 98 خبر داد و اظهار داشت: در هر دو حوزۀ حمل جادهای و حمل ریلی رکوردهای جدیدی با بیش از 5.7 درصد افزایش نسبتبه رکورد سال 96 حاصل شده است.

رئیس برنامهریزی و کنترل حمل محصولات مبارکه حمل و تحویل این حجم از محصولات را در پاسخگویی به تقاضای بازار تأثیرگذار دانست و گفت: تحویل بهموقع سفارشهای مشتریان که صنایع پاییندستی صنعت فولاد را شامل میشود، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش التهاب بازار میشود.

 وی افزایش حمل محصولات را موجب کاهش ماندگاری محصولات تولیدشده در انبارها برشمرد و خاطرنشان کرد: این امر کاهش هزینهها و افزایش درآمد و سودآوری شرکت را به همراه خواهد داشت.

سعید رشیدی کسب این موفقیتها را در شرایط سخت ناشی از شیوع بیماری کرونا و درحالیکه بسیاری کشورها از این جهت با مشکلات زیادی روبهرو شدهاند، مرهون لطف الهی و رهنمودهای مدیریت عالی شرکت و نیز تلاش و همکاری کارکنان محترم در واحدهای مختلف از قبیل حفاظت فیزیکی، قسمت توزین و ارسال محصولات، راهآهن و همکاران پرتلاش واحدهای بارگیری در نواحی تولید فولادسازی، نورد گرم، نورد سرد و مجتمع فولاد سبا و سایر همکارانی که در فرایند حمل محصولات سهیم بودهاند دانست و در همین خصوص  از  همکاری و تعامل تمامی مسئولین شهرستانهای همجوار و  استان، که شرایط حمل این میزان محصول را در بخش جاده ای و ریلی تسهیل نمودند،  تشکر و قدردانی کرد.

سعید رشیدی ابراز امیدواری کرد در سال جهش تولید و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در ادامۀ رکوردهای پیاپی در بخشهای مختلف فولاد مبارکه شاهد رشد و پیشرفت صنعت ایران اسلامی باشیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر