کد خبر: 1004704
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۲۴ هزار تن کالا و بار در این استان جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی رحمتی در حاشیه بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال جابجایی کالا نسبت به مدت مشابه پارسال 13 درصد افزایش داشته و همچنین 24 هزار و 403 برگ بارنامه صادر شده است.

وی افزود: محصولات کشاورزی، انواع سیمان، مواد غذایی، انواع چوب، آهن آلات و سوخت از جمله عمده کالاهای جابجا شده در استان اردبیل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل بیان کرد: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

عضو شورای اداری استان اردبیل حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را اولویتهای اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و بیان کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل ابلاغ شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در حال اجرا است.

رحمتی با اشاره به فعالیت 87 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از هفت هزار و 800 دستگاه ناوگان باری در استان گفت: بیش از 11هزار راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان اردبیل تصریح کرد: در قالب کمیسیون ماده 12 نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر