کد خبر: 1004577
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تاکید شد
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در یکصد وسی وهشتمین جلسه تاکید کرد که فرآیند واگذاری و شکل عرضه مستقیم سهام به گونه‌ای باشد که منجر به کاهش تصدی‌گری و درنهایت واگذاری مدیریت دولتی شود.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه که روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد، «فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصادی ودارایی از برنامه واگذاری شرکت‌های دولتی و زیرمجموعه بانک‌های دولتی در بازار بورس گزارش داد.

وزیر اموراقتصادی و دارایی همچنین در گزارش جداگانه‌ای، روند آزادسازی سهام عدالت به مردم را تشریح کرد و رییس جمهوری نیز درباره سرعت بخشیدن به فرآیند آزادسازی، مدیریت بازار سرمایه و فعال سازی در جهت حراست از حقوق صاحبان سهام عدالت تذاکراتی داد.

مشارکت ۳میلیون و ۵۰۰هزار نفر در نخستین عرضه ETF

دراین جلسه همچنین گزارش دیگری در خصوص تشکیل صندوق‌های سرمایه گذاری معامله پذیر (ETF) به عنوان نخستین تجربه دولت در ابعاد مختلف و چگونگی واگذاری آن مطرح و بررسی شد که در نخستین عرضه، سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مشارکت داشته‌اند.

درادامه این جلسه با توجه به برنامه جامع دولت برای جهش تولید کشور در ابعاد مختلف، موضوع امنیت غذایی با اتکا به تولید داخل مورد بحث قرار گرفت. در همین زمینه «کاظم خاوازی» وزیر جهاد کشاورزی گزارشی از برنامه تولید کالا‌های اساسی و چگونگی خرید تضمینی محصولات کشاورزی ارائه کرد.

براساس تصمیم این جلسه، تامین با کیفیت نهاده‌ها و چگونگی حمایت از کشاورزان ازجمله خرید به هنگام محصولات و تنظیم بازار باید به گونه‌ای باشد که ضمن حمایت از تولید با کاهش هزینه‌های مبادله، کالا‌های تولیدی به قیمت عادلانه دراختیار مصرف کننده قرار گیرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالله اللهیار
|
United States
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
0
با سلام بنده مشکلات عدیده نا بودی مجتمع های صنعتی و صنایع مملکت را بیشتر در مدیران جاسوس نفوذی تحصیلکرده های خارج و داخل میدانم ، و به نظظر حقیر با توجه به تجربه جانورشناسی و تجربه چوپانی در کوهستان مطمئنم با یک برنامه ستادی و باز نگری سریع در همه حوزه ها ،جامعه خواهد فهمید بزرگترین مشگل ما مدیریتهای خائنانه و مختنقانه بوده است ،قطعا " اسلام عزیز و قرآن کریم هیچ کمبودی ، ندارد ، مطمئنم اگه صداقت باشد ، همه اختلاسگگران را میتوانیم بر گردانیم ، و روح شهدای عزیزمان را بار دیگر شاد به گردانیم و باز سرود ایران ایران را رسا تر سر بدهیم و به یاری قرآن کریم و در پناه الله همه دروغگویان و ریا کاران را در ملائ عام محاکمه مینمائیم ، به کشور خودمان و به ملت خودمان و به مذهب خودمان به بالیم ، مردم ما را به سوی خلاف و دهن کجی به مقدسات با اختلاس و اعلام همه روزه فساد در همه ارکان مملکت و عف در اطلاع رسانی و اقدام انقلابی وادار به عصیانگری نمودن.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار