کد خبر: 1004574
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۲۳۳ دستگاه خودرو صفر احتکار شده به ارزش هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز،گفت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخلی، که موجّ سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب از این موضوع و احتکار خودرو در پارکینگ ها و گاراژها شده و التهاب بازار را به همراه دارد، به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان البرز قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و بکارگیری اقدامات پلیسی ، محل احتکار تعداد زیادی خودرو صفر و کارنکرده را که در یک پارکینگ در حوالی جاده مخصوص کرج دپو شده بود را شناسایی کرده و با نیابت قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در بازرسی از پارکینگ مورد نظر ۲۳۳ دستگاه خودرو صفر احتکار شده خارجی و داخلی از جمله میتسوبیشی، دنا، پژو پارس، و ۲۰۶ که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند کشف شد.

سردار محمدیان ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان یک هزارو ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو ، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار