کد خبر: 1004555
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

بهترین تلسکوپ در بازار از آماتور تا حرفه ای/  فروشگاه اینترنتی زردکوه

مبحث نجوم از قدیم الایام نزد مردم و دانشمندان کشور ایران به دلیل جغرافیای مناسب کشور محبوب بوده و هنوز که هنوزه هم بین جوانان و خبرگان نجوم از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. در شرایط الان کشور که قیمت های لوازم مصرفی تلسکوپ ها و قیمت خود تلسکوپ ها بسیار بالاتر از حد انتظارات است سعی میکنیم برای شما بهترین تلسکوپ هایی که در بازار ایران بدون واسطه موجود است را معرفی کرده و به ترتیب قیمت و نوع کاربری و مصرف آنها را مشخص کنیم.

در این مقاله سعی می کنیم هم تلسکوپ هایی که در شروع کار بسیار موثر است معرفی شود و همچنین تلسکوپ هایی که برای کارهای پیشرفته با قیمت مناسب نسبت به بازار حال حاضر موجود است نام برده شود.

تلسکوپ هایی برای شروع کار

بهترین تلسکوپ در بازار از آماتور تا حرفه ای/  فروشگاه اینترنتی زردکوه

در خرید تلسکوپ شما باید حتما توجه داشته باشید که در شروع کار کیفیت لنز ها و کیفیت کلی تلسکوپ حرف اول را می زند چرا که اگر تلسکوپی با کیفیت پایین داشته باشید قدرت تشخیص اشکال موجود در آن را نخواهید داشت و ممکن است از نجوم و مباحث مربوط به آن به طور کلی دلزده و دلسرد شوید.

تلسکوپ نشنال جئوگرافیک مدل 70/ 900 mm NG

تلسکوپ نشنال جئوگرافیک مدل 70/ 900 mm NGیک تلسکوپ کلاسیک است که می توان از آن برای مشاهدات نجومی و طبیعت مثل حیوانات وحشی استفاده کرد. فاصله کانونی 900 میلی‌متری آن باعث می شود، تصویری درخشان و واضح بدست آید. این تلسکوب دارای یک مقر MPM  است که از آن به عنوان مقر همه کاره نام برده می شود. مقر MPM  برای مشاهدات زمینی به صورت azimuthal و برای رصد آسمان به حالت استوایی استفاده می شود ولی با این وجود هم وزن بسیار پایینی دارد هم بسیا راحت برپا می شود.

تلسکوپ مید مدل Polaris 70 mm EQ

مشاهده آسان و لذت‌بخش شگفتی‌های آسمان برای اولین بارشرکت «مید» (Meade) امریکا که به عنوان نوآورانه‌ترین و پویاترین طراح و سازنده بازار تلسکوپ جهان، اقدام به تولید سری تلسکوپ های سری «پلاریس» (Polaris) نموده تا نجوم آماتوری را آسان تر و لذت بخش‌تر کند.تلسکوپ شکستی 70 میلی‌متر پلاریس با انعطاف پذیری بالا، حجم کم و وزن سبک، بهترین گزینه به منظور مشاهده تصاویر دقیق و روشن زمین و آسمان است. پوشش عدسی های این تلسکوپ از نوع چند لایه و کامل (Multi coated)، به شفافیت و وضوح تصویر دیده شده کمک بسیاری می‌کند.این تلسکوپ بر مقر استوایی با پایه های استیل نصب است و تلسکوپ به راحتی در دو محور بعد و میل حرکت می‌کند همچنین دو پیچ حرکت ریز موجود روی مقر باعث دقت قابل توجهی در هنگام ردیابی و رصد اجرام آسمانی در حال حرکت می‌شود.لوازم و ابزار همراه این تلسکوپ چشمی‌های 26، 9 و 6.3 میلی‌متر سری MA شرکت مید است که می توان به راحتی طیف گسترده ای از اشیاء (آسمان ، زمین و ماه ) را مشاهده نمود و همچنین عدسی بارلو 2 برابر، جوینده از نوع نور قرمز (Red Dot) و چپقی۹۰ درجه که باعث دید راحت و نیز تصویر غیر وارون و مستقیم می‌شود، است.کمپانی Meade برای رضایت و کمک به منجمان و همچنین نوجوانان و دانش آموزانی که برای شروع فعالیت در عرصه نجوم تلسکوپ های سری پلاریس را انتخاب کرده‌اند به همراه این تلسکوپ، DVD نرم افزار نجومی و کاربردی طراحی شده برای سیستم عامل ویندوز با قابلیت نمایش بیش از 10000 جرم شامل سیارات، ستارگان، کهکشانها و سحابی ها ارائه می‌دهد.حمل و نقل آسان، کیفیت بالا و قیمت مناسب تلسکوپ های سری پلاریس، آن‌ها را به بهترین گزینه برای دانش‌آموزان، جوانان و تمامی رصد گران آماتور تبدیل کرده است.

تلسکوپ های حرفه ای برای شروع کار

بهترین تلسکوپ در بازار از آماتور تا حرفه ای/  فروشگاه اینترنتی زردکوه

در این مبحث قیمت تلسکوپ می تواند تاثیر بسیار زیادی در انتخاب های شما داشته باشد و حتما باید توجه داشته باشید که از فروشگاهی تهیه کنید که با ضمانت اصالت این تلسکوپ ها را برای شما فراهم کند چرا که اکثر این تلسکوپ ها با قیمت های نجومی به خاطر واسطه های زیاد در واردات به فروش می رسند.

تلسکوپ مید مدل ETX90 GO TO

مید به شما یک تلسکوپ کامل مجهز به سیستم GO TO به نام ETX90 ارائه کرده است که می توانید با آن ماه و سیارات داخل و خارج منظومه شمسی را به راحتی پیدا و مورد بررسی قراردهید. همچنین برای کسانی که علاقه مند به عکاسی نجومی می باشند، یک آینه داخلی برای هدایت مسیر نور به سمت لنز عکاسی تعبیه شده است. مقر استوایی موجود در این تلسکوپ اجازه می دهد ردیابی دقیق تری در آسمان همانطور که برای عکاسی با نوردهی طولانی نیاز است، داشته باشیم. مغز متفکر این سیستم انقلابی مید AudioStar نام دارد و مجهز به صفحه نمایشLED و صفحه کلیدی با 20 دکمه و یک بلندگو است. که موتور GO TO را کنترل می کند. حافظه آن می تواند تا بالای 30 هزار مسیر را ذخیره کند که توسط اینترنت به روز رسانی می شود.

تلسکوپ مید مدل Polaris 130 mm EQ

مشاهده آسان و لذت‌بخش شگفتی‌های آسمان برای اولین بارشرکت «مید» (Meade) امریکا که به عنوان نوآورانه‌ترین و پویاترین طراح و سازنده بازار تلسکوپ جهان، اقدام به تولید سری تلسکوپ های سری «پلاریس» (Polaris) نموده تا نجوم آماتوری را آسان تر و لذت بخش تر کند. تلسکوپ بازتابی 130میلیمتر پلاریس با انعطاف پذیری بالا، حجم کم و وزن سبک گزینه به منظور مشاهده تصاویر دقیق و روشن زمین و آسمان است. پوشش عدسی های این تلسکوپ از نوع چند لایه و کامل (Multi coated)، به شفافیت و وضوح تصویر دیده شده کمک بسیاری می‌کند.فاصله کانونی کم تلسکوپ ۵.1 اینچی و هم چنین توانایی جمع آوری نور بسیار خوب، این محصول را تلسکوپی مناسب و سریع برای عکسبرداری نموده و نیز محدوده ای گسترده از اجرام پرنور و کم نور اعماق آسمان را قابل مشاهده می کند.این تلسکوپ بر مقر استوایی با پایه های استیل نصب است و تلسکوپ به راحتی در دو محور بعد و میل حرکت می کند همچنین دو پیچ حرکت ریز موجود روی مقر باعث دقت قابل توجهی در هنگام ردیابی و رصد اجرام آسمانی در حال حرکت می شود.لوازم و ابزار همراه این تلسکوپ چشمی های 26 و 9 و 6.3 میلی‌متر سری MA شرکت مید است که می توان به راحتی طیف گسترده ای از اشیاء (آسمان ، زمین و ماه ) را مشاهده نمود و همچنین عدسی بارلو 2 برابر، جوینده از نوع نور قرمز (Red Dot) و چپقی۹۰ درجه که باعث دید راحت و نیز تصویر غیر وارون و مستقیم می شود، است.کمپانی Meade برای رضایت و کمک به منجمان و همچنین نوجوانان و دانش آموزانی که برای شروع فعالیت در عرصه نجوم تلسکوپ های سری پلاریس را انتخاب کرده اند به همراه این تلسکوپ،DVD  نرم افزار نجومی و کاربردی طراحی شده برای سیستم عامل ویندوز با قابلیت نمایش بیش از 10000 جرم شامل سیارات، ستارگان، کهکشانها و سحابی ها ارائه می دهد.حمل و نقل آسان، کیفیت بالا و قیمت مناسب تلسکوپ های سری پلاریس، آن‌ها را به بهترین گزینه برای دانش‌آموزان، جوانان و تمامی رصد گران آماتور تبدیل کرده است.

فروشگاه زردکوه واردکننده مستقیم انواع تلسکوپ و میکروسکوپ بدون واسطه و با تضمین کیفیت کالا برای خرید مستقیم تلسکوپ با بهترین قیمت در خدمت عزیزان مصرف کننده می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار