کد خبر: 1004466
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی عنوان کرد:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با موافقت ستاد مبارزه با کرونا در استان از تمامی تاسیسات گردشگری در استان پس از سه ماه تعطیلی به دلیل شیوع بیماری کرونا، فعالیت خود را آغاز کردند.

یوسف بیدخوری افزود: بر این اساس تاسیسات گردشگری شامل تمامی واحدهای اقامتی، میان‌راهی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز از این اداره کل از روز گذشته فعالیت مجدد خود را آغاز کردند.

وی اظهارکرد: باید توجه داشت که تمامی واحدهای فاقد مجوز در این زمینه‌ها به هیچ وجه اجازه فعالیت ندارند و هرگونه فعالیت در این زمینه با برخوردهای شدید قانونی همراه خواهد بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: البته بخشهایی مانند تالار و استخر در واحدهای اقامتی از جمله هتلها نیازمند مجوز جداگانه از ستاد مبارزه با کرونای استان برای بازگشایی است بنابراین فعالیت مجدد این بخشها همزمان با فعالیت واحدهای مشابه در سطح شهر خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین واحدهای اقامتی مانند زائرسراهای دولتی و واحدهای مربوط به اسکان آموزش و پرورش نیز هنوز مجوز فعالیت و بازگشایی ندارند.

بیدخوری تاکید کرد: تمامی تاسیسات گرشگری علاوه بر ضرورت ثبت نام در سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به واسطه رصدهای نظارتی این وزارتخانه موظف به رعایت پروتکلهای بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار