کد خبر: 1004395
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۵
مرد جوان که متهم است پس از مشاجره با همسرش او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ساعت‌۴ بعد‌از‌ظهر چهارشنبه‌۳۱ اردیبهشت امسال مأموران کلانتری‌۱۰۱ تجریش با قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران تماس گرفتند و اعلام کردند زن جوانی با اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

یکی از مأموران گفت: این زن ساعتی قبل در حالی که با ضربات چاقو زخمی شده بود از خانه‌اش برای درمان به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد و تیم پزشکی هم برای درمان و نجات جانش اقدام کردند، اما تلاش‌های تیم پزشکی نتیجه‌ای نداد و در نهایت دقایقی قبل این زن بر اثر شدت جراحات و خونریزی شدید در بیمارستان جان باخت.
با اعلام این خبر بازپرس همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی راهی بیمارستان شدند و در آنجا با جسد زن جوانی به نام شکوفه روبه‌رو شدند که با چهارضربه چاقو به بدنش به قتل رسیده بود.

نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول دو سال قبل به خاطر اختلافاتی از شوهرش جدا می‌شود و خانه‌ای در حوالی یکی از خیابان‌های تهرانپارس اجاره و به تنهایی زندگی می‌کند تا اینکه چند روز قبل به صورت مجدد با مرد جوانی به نام سیروس نامزد می‌شود.

همچنین مشخص شد لحظه حادثه سیروس به خانه شکوفه می‌رود که همسایه‌ها صدای درگیری آن‌ها را می‌شنوند و بعد با جسد خونین شکوفه داخل اتاقش روبه‌رو می‌شوند.

صاحبخانه شکوفه که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده‌بود، گفت: شکوفه مستأجر من بود. او تنها زندگی می‌کند، اما چند روز قبل گفت نامزد کرده است. نامزدش در این چند روز به خانه او رفت و آمد داشت و روز حادثه هم او به خانه شکوفه آمد. ساعتی بعد من صدای مشاجره لفظی از خانه شکوفه به گوشم رسید، اما خیلی به آن توجه نکردم تا اینکه صدای درگیری آن‌ها بالا گرفت و نگران شدم و به در خانه شکوفه رفتم. در خانه نیمه باز بود و صدای درگیری هم خاموش شده‌بود که نگرانی من بیشتر شد. هر چقدر شکوفه را صدا زدم جواب نداد که وارد خانه‌اش شدم و با پیکر خونین و نیمه جان مستأجرم روبه‌رو شدم و بلافاصله موضوع را به پلیس و اورژانس خبر دادم.

همزمان با انتقال جسد شکوفه به پزشکی قانونی کارآگاهان جنایی به دستور قاضی ساسان غلامی، سیروس را به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار دادند تا پس از دستگیری راز این قتل را بر ملا کنند. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار