کد خبر: 1004392
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱
یکی از مأموران پلیس پایتخت در جریان درگیری با سارقان مسلح به شهادت رسید. استوار یکم میلاد خسروی تنها فرزند خانواده بود که به گفته رئیس پلیس تهران چند روز قبل از حادثه وقوع شهادت خود را پیش‌بینی کرده بود.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  شامگاه چهارشنبه‌۳۱ اردیبهشت یکی از مأموران کلانتری‌۱۳۴ شهرک غرب با قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران تماس گرفت و گفت یکی از همکارانش هنگام مأموریت در درگیری با چهار سارق مسلح زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسیده‌است.

با اعلام این خبر بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی راهی بیمارستان آتیه شدند و روی تخت بیمارستان با پیکر استوار‌یکم میلاد خسروی روبه‌رو شدند که با اصابت گلوله‌ای به گردنش به شهادت رسیده بود.

همکار مأمور شهید که در صحنه حادثه حضور داشت، گفت: ساعت ۲۱:۳۰‌شب همراه همکارم میلاد خسروی در خیابان سپهر منطقه سعادت‌آباد در حال گشت زنی بودیم که دیدیم چهار مرد دیلم به دست در حال تخریب در خانه ویلایی هستند. آن‌ها قصد داشتند با تخریب در وارد خانه شوند و دست به سرقت بزنند که بلافاصله به آن‌ها نزدیک شدیم و دستور دادیم خودشان را تسلیم کنند. سارقان با دیدن ما نه تنها خودشان را تسلیم نکردند که با ما درگیر شدند. چند دقیقه‌ای درگیری ما با سارقان طول کشید که ناگهان یکی از آن‌ها اسلحه‌ای به روی همکارم کشید و به سوی او شلیک کرد که گلوله به گردن میلاد اصابت کرد و همکارم نقش بر زمین شد. من در حالی که یکی از سارقان را دستگیر کرده‌بودم موضوع را از طریق بی‌سیم به مرکز اطلاع دادم و درخواست کمک کردم.

وی ادامه داد: پس از این سه سارق دیگر از محل گریختند و من هم به تعقیب آن‌ها پرداختم تا اینکه یک خیابان آن‌طرفتر موفق شدم، یکی دیگر از سارقان را دستگیر کنم، اما دو سارق دیگر موفق به فرار شدند.

سپس دو متهم را تحویل همکارانم که به کمک ما آمده‌بودند، دادم و پیکر خونین میلاد را به بیمارستان آتیه منتقل کردیم. کادر درمانی تلاش زیادی برای نجات جان همکارم انجام دادند و او را دوبار احیای قلبی کردند، اما متأسفانه میلاد پس از ساعتی بر اثر خونریزی شدید به شهادت رسید. دو متهم هم در بازجویی‌های ابتدایی به درگیری با دو مأمور پلیس اعتراف کردند، اما مدعی شدند که آن دو اسلحه نداشته و به سوی مأمور پلیس هم شلیک نکرده‌اند و احتمال می‌دهند، دو همدست آن‌ها به سوی مأمور شلیک کرده‌اند.

در ادامه دو متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی ساسان غلامی در اختیار کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفتند. مأموران پلیس در تلاشند تا دو سارق فراری را شناسایی و بازداشت کنند.

تشییع پیکر شهید

رئیس پلیس تهران بزرگ در مراسم تشییع این شهید که روز پنج‌شنبه در ستاد فرماندهی پلیس تهران برگزار شد، گفت: این شهید از خانواده شهدا بود و خودش یک هفته قبل شهادتش را پیش‌بینی کرده و گفته‌بود، اگر شهید شدم در کجا مرا دفن کنید. سردار حسین رحیمی گفت: این شهید در حالی که صادقانه و مقتدرانه در حال ایجاد نظم و آرامش برای شهروندان بود، با یک گروه از سارقان مسلح برخورد کرد. این گروه از سارقان مسلح مدت‌ها آرامش آن منطقه را برهم زده‌بودند و ناجوانمردانه وی را به شهادت رساندند.

پیکر شهید خسروی پس از تشییع به روستای «اقچه مزار» شهرستان بویین‌زهرا در استان قزوین منتقل و به خاک سپرده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار