کد خبر: 1004350
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: توصیه رهبر انقلاب مبنی بر پر کردن دست فلسطینی‌ها و ادامه مقاومت، داروی شفابخش و نوشدارویی است که به‌وقت خود تجویز شده است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: جعفر قنادباشی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نطق ظهر امروز رهبر انقلاب به‌مناسبت روز جهانی قدس گفت: بعد از گذشت چهار دهه از نامگذاری روز قدس، سخنان رهبر انقلاب یک جمع‌بندی از کارنامه مراسم روز قدس و تأثیرات انقلاب اسلامی بر آن بود.

وی با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر اینکه فلسطین از بحر تا نحر است، گفت: از ابتدای اشغال فلسطین تا کنون، همه مذاکراتی که به راه افتاده است، در پی این بوده است که قسمتی از فلسطین را جدا کنند و اخیراً هم طرح ادغام کرانه باختری را دنبال می‌کنند.

قنادباشی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از ابتدا، انواع راهکار‌های فریب‌آمیز را درباره حل مسئله فلسطین وسط کشیده‌اند، تصریح کرد: راه حل پیشنهادی رهبر انقلاب مبنی بر اینکه سرنوشت فلسطینی‌ها با رأی مستقیم مردم این کشور تعیین شود، باعث سکوت مرگبار غربی‌ها و صهیونیست‌ها شده است.

وی، مهم‌ترین نکته در هر مبارزه را راهبرد آن دانست و گفت: امام راحل درباره انقلاب مردم ایران گفت که ما راه مسلحانه را نمی‌خواهیم و راه تعلیم و تبلیغ را جلو ببرید، امّا همان امام در قضیه فلسطین، مسلسل‌های متکی به ایمان را مطرح کردند.

کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه انقلاب فلسیطین از انقلاب سنگ به انقلاب موشک تبدیل شده است، گفت: رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر چندین جنگ را شروع کرده و خودشان هم آن را تمام کرده‌اند، چرا که دست فلسطینی‌ها پر شده است.

قنادباشی با بیان اینکه فلسطینی‌ها، راهبرد‌ها و توصیه‌های رهبر انقلاب را به‌خوبی درک کرده‌اند، تصریح کرد: توصیه رهبر انقلاب مبنی بر پر کردن دست فلسطینی‌ها و ادامه مقاومت، داروی شفابخش و نوشدارویی است که به‌وقت خود تجویز شده است.

وی افزود: این سخن را کسی می‌گوید که در قضیه سوریه، با اینکه بیشتر تحلیلگران می‌گفتند بشار اسد می‌رود، معتقد بود که اسد می‌ماند، بنابراین توصیه‌های رهبر انقلاب مبتنی بر تجارب موفقی است که همه باید به آن فکر کنند.

وی با بیان اینکه وجود یک اشتباه در محاسبات جبهه مقاومت می‌تواند خطرآفرین باشد، گفت: فلسطینی‌ها در برابر یک جبهه متحد قرار گرفته‌اند که مشهور به انواع فریب‌ها و تحریف‌ها هستند. اسرائیلی‌ها متخصص تحریف هستند. معامله بزرگ قرن نیز پوشی برای ناکامی‌های آن‌ها بود.

کارشناس مسائل منطقه تشبیه صهیونیست‌ها به کووید ۱۹ از سوی رهبر انقلاب را درهم کوبنده صهیونیست‌ها دانست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار