کد خبر: 1004322
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
سامی خدیرا، ستاره سابق رئال مادرید و کنونی یوونتوس به تمجید از رونالدو و مورینیو پرداخت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: سامی خدیرا که کریستیانو رونالدو در رئال مادرید و یوونتوس هم‌بازی بوده است به تمجید از شخصیت فوق ستاره پرتغالی پرداخت.

این هفتمین فصلی بوده که خدیرا و رونالدو با هم در یک باشگاه هم‌بازی بوده‌اند و ۵ سال آن به رئال مادرید و مربی‌گری ژوزه مورینیو باز می‌گردد.

سامی خدیرا در فضای مجازی به تمجید از رونالدو و مورینیو پرداخت و عنوان کرد: کریستیانو یک بازیکن خارق‌العاده است و شخصیتی فوق‌العاده دارد. ما هفت سال است که با هم بازی می‌کنیم که ۵ سال در رئال مادرید بوده و ۲ سال نیز در یوونتوس ثبت شده است.

وی ادامه داد: به علت مهارت‌ها و جاه‌طلبی فراوان رونالدو او یکی از بهترین بازیکنان فوتبال است. تا آن جایی که من می‌شناسم. او حتی در مسابقه‌های تمرین دوست دارد همه چیز را ببرد.
ستاره آلمانی‌ها عنوان کرد: رونالدو برای همه مردم یک الگو است. به همین دلیل است که او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. من خوش‌شانس بودم که هنوز می‌توانم با او بازی و تمرین کنم.
خدیرا همچنین به تمجید از مورینیو نیز پرداخت. کسی که وی را از اشتوتگارت در سال ۲۰۱۰ به رئال مادرید آورد آقای خاص بود.
وی در این خصوص نیز نوشت: تاثیرگذارترین شخص به عنوان مربی و یک انسان ژوزه مورینیو است، زیرا در حقیقت او به من اعتماد کرد. بزرگترین قدم برای من در طول دوران فوتبالی‌ام رسیدن به رئال مادرید بود. مورینیو به من بسیاری از نکات تکنیکی را آموخت و در کنارش مرا انسان بهتری هم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار