کد خبر: 1004261
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

اگر تصمیم به مشاهده سابقه بیمه آنلاین دارید، کارپرداز این امر را برای شما ساده کرده است. با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن، هر آن چه که بتوانیم کارهایمان را به صورت آنلاین صورت دهیم، یک قدم در این زمینه جلو خواهیم بود. برای این منظور کافی است که بسته اینترنت در اختیار داشته و اپلیکیشن کارپرداز را نصب کرده باشید. پس از آن با طی مراحلی ساده، به سوابق بیمه خود دسترسی خواهید داشت.

مشاهده سابقه بیمه آنلاین با کارپرداز

در ادامه با ما همراه باشید.

مشاهده سوابق بیمه

به دلایل زیادی نیاز به مشاهده سوابق بیمه خواهیم داشت و تقریبا می توان گفت که چند بار در سال، این مراجعه صورت می گیرد. برخی اوقات ممکن است پسورد مشاهده سابقه بیمه خود را گم کرده باشید، که در ادامه روش بازیابی آن را توضیح خواهیم داد.

اگر پسورد مشاهده سابقه بیمه را گم کرده اید، جایی برای نگرانی نیست. می توانید این پسورد را به راحتی بازیابی کنید. برای این کار باید از مسیر خاصی عبور کنید که در ادامه شرح خواهیم داد. برای ثبت نام در سایت تامین اجتماعی باید به آدرس registration/portal/9090:ir.tamin.auth مراجعه نموده و بعد از وارد کردن شماره ملی و ... مرحله به مرحله مسیر ثبت نام را طی می کردید. در یکی از مراحل ثبت نام باید به سه سوال تقریبا اختصاصی و خصوصی پاسخ می دادید. پاسخ شما به همان سه سوال هم اکنون می تواند شما را برای بازیابی پسورد مشاهده سابقه بیمه کمک کند.

روش بازیابی پسورد مشاهده سابقه بیمه

اگر پسورد مشاهده سابقه بیمه را گم کرده اید، جایی برای نگرانی نیست. می توانید این پسورد را به راحتی بازیابی کنید. برای این کار باید از مسیر خاصی عبور کنید که در ادامه شرح خواهیم داد. اگر خاطرتان باشد برای ثبت نام در سایت تامین اجتماعی باید به آدرس registration/portal/9090:ir.tamin.auth مراجعه می کردید و بعد از وارد کردن شماره ملی و ... مرحله به مرحله مسیر ثبت نام را طی می کردید. در یکی از مراحل ثبت نام باید به سه سوال تقریبا اختصاصی و خصوصی پاسخ می دادید. پاسخ شما به همان سه سوال هم اکنون می تواند شما را برای بازیابی پسورد مشاهده سابقه بیمه کمک کند.

خوشبختانه با دریافت سوابق بیمه در اپلیکیشن کارپرداز، نیازی به در ذهن سپردن این پسورد نداشته و پسورد شما در نرم افزار ذخیره خواهد ماند و هر بار می توانید از آن استفاده نمایید. در ضمن کارپرداز در حفظ پسوردها کاملا متعهد بوده و هیچ نگرانی از بابت ذخیره پسورد یا گذرواژه سوابق بیمه شما وجود نخواهد داشت.

مشاهده سابقه بیمه آنلاین با کارپرداز

فرمت انتخاب گذرواژه در سایت تامین اجتماعی را با قوانین زیر رعایت کنید

توجه داشته باشید که در هنگام ثبت نام در سایت تامین اجتماعی یا باید فرمت گذرواژه انتخابی را بر اساس اصول تعیین شده در سایت انتخاب کنید و یا اینکه از میان پیشنهادات سایت گذرواژه را انتخاب کنید و چنانچه از سیستم شخصی استفاده می کنید، ترجیحا گذرواژه را برای سایت تامین اجتماعی ذخیره کنید تا مشکل روبه رو نباشید.

گذرواژه باید دارای شرایط زیر باشد:

کاراکترهای گذرواژه باید لاتین باشد.
گذرواژه باید با یک حرف آغاز شود.
گذرواژه باید حداقل شامل یک حرف بزرگ، یک حرف کوچک و یک عدد باشد.
طول گذرواژه نباید کمتر از ۸ کاراکتر باشد.
گذرواژه نباید شامل نام، نام خانوادگی و کد ملی باشد.
فقط کاراکترهای لاتین حرف و عدد و & % $ # ! مجاز هستند.

سایر خدمات کارپرداز

شما به جز دریافت و مشاهده سوابق بیمه، در اپلیکیشن کارپرداز به خدمات دیگری از جمله موارد زیر دسترسی خواهید داشت:

محاسبه حقوق بازنشستگان
استعلام و پرداخت ریز خلافی خودرو
استعلام و مشاهده سوابق درمانی
استعلام قیمت گوشی
استعلام قیمت سیم کارت
حذف قبض برق و گاز
خرید طرح ترافیک
بدهی پلاک خودرو
مشاهده نرخ لحظه ای ارز و طلا و دلار و سکه
مشاهده شاخص آلودگی هوا
استعلام شماره شبا
رجیستری گوشی
مشاهده قیمت سکه طلا
مشاهده قیمت دلار
مشاهده قیمت طلا
خرید بسته اینترنتی
چاپ و پرداخت جریمه ماشین
و ...

سخن پایانی

همان طور که مشاهده کردید شما می توانید استعلام سابقه بیمه خود را به راحتی از طریق اپلیکیشن کارپرداز به دست آورده و نسخه چاپی از آن دریافت کنید. به علاوه برای انجام کلیه کارهای اینترنتی خود، از میان بسته های اینترنت اپراتورهای مختلف کشور، بسته اینترنت مناسب خود را انتخاب کرده و آن را از این طریق با چند کلیک خریداری نمایید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار