کد خبر: 1004258
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با خودروسازان، هر گونه ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودرو، صرفا از طریق سامانه اینترنتی فروش شرکت‌های خودروساز امکان‌پذیر خواهد بود.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: پیرو برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار خودرو، در خصوص فروش‌‍ و پیش‌فروش محصولات دو خودروساز کشور، به اطلاع کلیه متقاضیان خرید خودرو می‎رساند هر گونه ثبت‌نام در طرح‌های فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودرو، صرفا از طریق سامانه اینترنتی فروش شرکت‌های خودروساز انجام می‌پذیرد.

بر این اساس، با توجه به تغییر شیوه ثبت‌نام، شرکت‎‌های خودروساز زمان و نحوه ثبت‌نام را متعاقباً از طریق پرتال رسمی خود، اطلاع‌رسانی خواهند کرد؛ گفتنی است در طرح جدید، احراز هویت قطعی متقاضیان صرفاً پس از آغاز ثبت نام، ورود به سامانه اینترنتی فروش خودرو شرکت و سپس هدایت به سامانه "امتا" از طریق سامانه خودروسازان معتبر است.

بدیهی است در حال حاضر و پیش از زمان اعلام شده ورود مستقل به "امتا" فاقد وجاهت است.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خریدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
سلام خدا قوت
کلاه برداري بزرگ در طرح فروش فوق العاده که بايد اصلاح شود در اين طرح بايد اول تعداد کل خودرو هاي قابل واگذاري به تفکيک نوع و مدل مشخص شود بعد از مردم وجه دريافت شود شايد شخص دوست نداشته باشد وارد قرعه کشي شود شايد بخواهد افزايش موجودي دهد و مدلي که احتمال برنده شده در قرعه کشي داشته باشد را انتخاب کند .
امروز تمامي سايت هاي فروش اينتر نتي داراي افزونه سبد خريد هستن که سايت ايران خودرو و سايپا هم از آن جمله هست و تمام سبد خريد ها داراي آيتم تعداد باقي مانده موجودي انبار هستند که در آن مشخص شده چه تعداد کالا جهت فروش موجود هست و هرچه که مشتري خريد مي کند از تعداد موجودي انبار در صفحه کم مي شود . (بجر سايت هايي که اقدام به دلالي مي کنند و چيزي را که در انبار موجود ندارند مي فروشند ) چرا در مورد تعداد محصولاتي که در فروش فوق العاده فوري هست شرکت ايران خودرو و سايپا شفاف سازي نمي کنند که در هر مرحله از فروش چه تعداد محصول در سبد خريد هست و چه تعداد فروش رفته و چه تعداد از افراد به صورت آنلاين در حال استفاده از سايت هستن شفاف سازي نمي کند ؟؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار