کد خبر: 1004235
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
فرماندار مشهد عنوان کرد:
فرماندار مشهد گفت: سند توسعه محله طرق به عنوان نخستین محله هدف طرح بازآفرینی محلات مشهد آماده شده است.

محمد رضا هاشمی درجمع خبرنگاران افزود: ۲۸ دفتر تسهیلگری در ۲۸ محله در مشهد به فعالیت مطالعاتی در راستای طرح بازآفرینی محلات این کلانشهر مشغولند که ۲۳ دفتر توسط شهرداری، سه دفتر توسط اداره کل راه و شهرسازی و ۲ دفتر نیز در حوزه اجتماعی فرمانداری مشهد تشکیل شده است.

مسوول ستاد بازآفرینی شهرستان مشهد تصریح کرد: دفاتر تسهیل گری یاد شده در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر تشکیل شده و در حوزه کالبدی و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در حال انجام کارهای تحقیقاتی بوده و سند توسعه را در هر محله تهیه می کنند.

هاشمی گفت: پس از تدوین سند توسعه محله طرق با تدبیری جدید جلسه ستاد بازآفرنی به همراه مسوولان ۱۸ دستگاه عضو ستاد در این محله تشکیل شد که علاوه بر بازدید میدانی از محله، کمیته‌ای نیز برای پیگیری مصوبات تشکیل شد.

وی افزود: بیش از ۳۰ هزار نفر از جمعیت هدف در طرح بازآفرینی محله طرق زیر پوشش قرار می گیرند و اکنون دستگاه های عضو ستاد با توجه به سند توسعه مکلف به تدوین طرح ها در لایه دستگاهی هستند.

فزماندار مشهد عنوان کر: اسناد و طرح‌های دستگاه‌های ۱۸ گانه عضو ستاد با برنامه کوتاه و بلند مدت ارائه می شود و آنچه مهمتر از دریافت بودجه و اعتبارات دستگاهی است برنامه های پیشنهادی دستگاه های ذی ربط است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار