کد خبر: 1004228
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
در اجرای عملیات پیاده‌راه فردوسی
معاون عمرانی استاندار کردستان از تعیین مهلت دوماهه برای دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در راستای اجرای عملیات پیاده‌راه‌سازی فردوسی سنندج خبر داد و گفت: این دستگاه‌ها باید در مهلت یاد شده فعالیت‌های خود را به اتمام برسانند.

در راستای اجرای طرح پیاده‌راه سازی فردوسی شهرستان سنندج که از اواسط اردیبهشت‌ماه امسال آغاز شد، نیروهای شهرداری سنندج دو طرف این خیابان را مسدود کردند تا وضعیت موجود زیرساخت‌های این خیابان از جمله آب و فاضلاب، برق و مخابرات از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان بررسی شود.

براساس بررسی‌های انجام شده شرکت آب و فاضلاب استان کردستان اعلام کرد: برای اجرای این طرح یک‌هزار و 200 متر شبکه آب و یک‌هزار و 700 متر شبکه فاضلاب در این پیاد ه‌راه‌سازی اجرا می‌شود.

همچنین براساس  اعلام این شرکت خدمت‌رسان، در استان اصلاح ۳۰۰ فقره انشعاب آب و ۳۰۰ فقره انشعاب فاضلاب و نصب پنج عدد شیر هیدرانت و ۵۰ متر سنداژ(حفاری) برای مرئی شدن تأسیسات زیرساخت نیز انجام می‌گیرد.

استاندار کردستان در بازدید از این طرح از تلاش‌های شهرداری سنندج و دستگاه‌های خدمات‌رسان در ساماندهی عمران شهری سنندج، قدردرانی کرد و گفت: یکی از اساسی‌ترین اقدامات در ساماندهی مرکز شهر سنندج احداث پیاده راه فردوسی است که می‌تواند به زیبایی هسته مرکزی شهر منتهی شود.

بهمن مردانیا با بیان اینکه این پروژه باید در کمترین زمان ممکن و تا پایان شهریورماه سال‌جاری به بهره‌برداری برسد، افزود: ممکن است در کوتاه مدت برخی از کسبه و مشاغل نظیر تاکسی‌داران از وضع موجود ناراضی باشند اما با اتمام این پیاده‌راه اوضاع تغییر خواهد کرد و در نهایت به سود شهر و مردم سنندج خواهد بود.

معاون عمرانی استانداری کردستان نیز در بازدید از اجرای این طرح ضمن اعلام اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان دو ماه برای اتمام فعالیت خود فرصت دارند، عنوان کرد: پس از پایان کار دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری نیز فعالیت خود را برای اجرای پیاده‌راه سازی انجام می‌دهد.

خیابان فردوسی شهر سنندج دارای ۵۹۰ متر طول و ۲۰ متر عرض مابین میادین آزادی و انقلاب واقع شده است و با عنایت به برنامه‌ریزی برای اجرای طرح پیاده راه‌سازی در این مسیر مقرر شد دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به اصلاح شبکه‌ها اقدام کنند تا پس از آن شهرداری عملیات اجرای پیاده‌راه را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/82/2330

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر