کد خبر: 1004206
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
عضو شورای اسلامی شهر تبریز:
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: روال موضوع تبدیل وضعیت‌ها و قراردادها باید هرچه سریع‌تر مشخص شود.

محمدحسن اسوتچی در تذکر میان دستور جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: روال  موضوع تبدیل وضعیت‌ها و قراردادها باید هرچه سریع‌تر مشخص شود.

 وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته نیرو‌هایی جذب شهرداری شده که شورا و شهرداری آنها را جذب کرده و جای سوال دارد که تکلیف تبدیل وضعیت‌ها چه شد و یا چه افرادی مستحق تبدیل وضعیت هستند یا خیر.

اسوتچی متذکر شد: اگر موضوع کش و قوس باشد، افرادی که مقصر بوده‌اند را اعلام می‌کنیم‌.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: مشخص شود برنامه‌ای برای نحوه جذب نیرو در شهرداری وجود ندارد و زمانی که بدون برنامه نیرو جذب می‌شود  شاهد این موارد خواهیم بود.

وی یادآور شد: نبود برنامه و جهت جذب نیرو در قالب‌های مختلف موجب بروز مشکلاتی شده است.

وی تاکید کرد: از بین نیروهای  تامین نیرو مسوول انتخاب کرده‌ایم و به آنها حکم داده‌ایم و یا به‌صورت مامور به خدمت به محلی خارج از شهرداری رفته و این در حالی است که حقوق خود را از شهرداری می‌گیرد.

اسوتچی با بیان اینکه هرجایی که خودمان نظر نداشته‌ایم، گفته‌ایم مجوز استخدام نداریم و  هر زمان نیاز دیدیم در قالب‌های مختلف نیرو جذب کردیم، بیان داشت: در شورای سوم طرحی آوردند که مسوولان دفاتر اعضای شورا از تامین نیرو به‌کار معین تبدیل شود که من مخالفت کردم و گفتم این موضوع باید با رعایت ضوابط  و برای تمام افراد باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز، خاطرنشان کرد: قبل از تبدیل وضعیت نوع قراردادها مشخص شود هر موقع مشکل داریم می‌گوییم وزارت کشور تعیین خواهد کرد، وزارت کشور زمانی می‌تواند در این خصوص اعلام نظر کند که وقتی نیروها جذب شدند مجوز صادر می‌کرد. اول شرایط جذب نیرو مشخص شود و سپس شرایط تبدیل وضعیت مشخص شود.

وی گفت: سیاست‌گذاری جز‌و وظایف شورای شهر است و امیدوارم حرف  و حدیث‌ها و مشکلات ادامه نیابد و هرچه سریع‌تر حل و فصل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر