کد خبر: 1004178
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
سه مرد خلافکار که در درگیری، مرد میانسالی را در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران به قتل رسانده و گریخته بودند، در شهرستان یزد شناسایی و دستگیر شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: اواخر اسفند ماه سال قبل بود که قاضی رحیم دشتبان بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر از قتل مرد میانسالی باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در یکی از بیمارستان‌های جنوبی تهران با جسد مرد ۴۰ ساله‌ای به نام کریم روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده بود. نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول دقایقی قبل در درگیری با سه مرد در یکی از خیابان‌های اطراف شهرک ولیعصر زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود. همچنین مشخص شد مقتول قبل از مرگش ضاربان را به نام‌های فریبرز، قنبر و سیاوش معرفی کرده است.

پس از این مأموران پلیس دریافتند سه متهم از اوباش معروف جنوب تهران هستند که از مدتی قبل به خاطر موضوعی با مقتول اختلاف پیدا می‌کنند. بررسی‌های میدانی حکایت از آن داشت که سه متهم قبل از این هم با مقتول درگیری و مشاجره لفظی داشته‌اند تا اینکه روز حادثه داخل خیابان با او درگیر می‌شوند و پس از اینکه او را زخمی می‌کنند از محل می‌گریزند. بدین ترتیب کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای دستگیری سه متهم به عنوان مظنونان به قتل آغاز کردند، اما دریافتند متهمان پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته‌اند.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهمان فراری ادامه داشت به مأموران پلیس خبر رسید سه متهم تحت تعقیب به خاطر ارتکاب جرمی در شهرستان یزد دستگیر شده و در بازجویی‌ها به درگیری با مقتول هم اعتراف کرده‌اند. بنابراین با اعلام خبر دستگیری متهمان، قاضی دشتبان دستور داد سه متهم برای ادامه تحقیقات درباره قتل کریم به تهران منتقل شوند و در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گیرند. تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار