کد خبر: 1004121
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
نشریه «کوریه‌ره دلو اسپورت» خبر داد که باشگاه ناپولی در نقل و انتقالات زمستانی دنبال جذب سردار آزمون مهاجم ایران بوده اما این انتقال به یک دلیل منتفی شده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: نشریه کوریه ره دلو اسپورت ایتالیا در خبری به بحث تلاش باشگاه ناپولی برای جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی پرداخت و مدعی شد که این تلاش از طریق «دیپلماسی» همچنان در جریان است.

این نشریه ایتالیایی البته فاش کرد که ناپولی در نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه خواهان به خدمت گرفتن آزمون بوده است: «ناپولی سردار آزمون بازیکن ۲۵ ساله زنیت روسیه را فراموش نکرده است؛ کسی که توجه دی‌لورنتیس مالک ناپولی را جلب کرده بود. ناپولی قصد داشت آزمون را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد اما سهمیه بازیکنان غیر اروپایی تیم بسته شده بود. برای جذب این مهاجم ناپولی نیاز دارد که نقل و انتقالاتی را انجام بدهد. تمدید قرارداد مرتنز می تواند میلیک را به سمت خداحافظی سوق بدهد و یک جا خالی خواهد شد.»

کوریه ره دلو اسپورت تاکید کرده است که اگر لیست بازیکنان غیر اروپایی ناپولی جا داشت، تمام شرایط برای جذب سردار آزمون فراهم بود. این نشریه همچنین تاکید کرد که برای جذب آزمون «دیپلماسی» در کار است چرا که پای افراد زیادی در نقل و انتقالات در میان است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار