کد خبر: 1004082
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی زیرسازی پروژه راه آهن اردبیل تا دی ماه سال‌ جاری تکمیل و پایان می‌یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در جریان بازدید از راه آهن اردبیل اظهار کرد:  کلیه کارگاه‌های زیرسازی با تمام توان و با افزایش نیروی کار و ماشین آلات به‌ صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

استاندار اردبیل با اشاره به افزایش سه برابری اعتبار سال 99  خاطرنشان کرد: به‌ زودی۲۰۰میلیارد تومان به قطعات این پروژه تزریق می‌شود بطوریکه امسال یک‌هزار و 70 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سخت راه آهن اعتبار اختصاص می‌یابد.

به گفته وی در سال‌های گذشته اعتبارات و بودجه به پروژه در نیمه دوم سال تخصیص می‌یافت اما امسال به جهت مهم بودن پروژه در نیمه اول سال به نسبت پیشرفت کار اعتبار اختصاص می‌یابد.

بهنامجو اضافه کرد: در این پروژه سه قطعه اساسی و خیلی مهم شامل پل معتبر، پل سارای و پل آرپاچای با تامین اعتبار و خریداری مصالح لازم در حال انجام است که به زودی شیفت شب نیز راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه حداکثر در دو ماه آینده پل سبز تکمیل می‌شود، گفت: با تکمیل این پل ۳۰ کیلومتر از سمت میانه نیز برای ریل‌گذاری آماده خواهد بود.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: سه ایستگاه در حال حاضر در دست احداث است بطوریکه اعتبارات لازم علاوه بر احداث ایستگاه‌ها به زیرسازی و کف سازی اختصاص می‌یابد تا پایان دولت دوازدهم این پروژه تکمیل شود.

استاندار اردبیل اضافه کرد: همچنین از سمت ایستگاه اردبیل ریل گذاری شروع شده و ریل گذاری ۷ کیلومتر انجام شده است و پیشرفت فیزیکی ایستگاه نیز به خوبی پیش می‌رود.

 استاندار اردبیل یادآور شد: بازدیدهای ادواری از پروژه ادامه می‌یابد و حتی در شیفت‌های شب نیز از محل قطعات سخت بازدید و مشکلات موجود مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر