کد خبر: 1004030
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
در روز‌هایی که فضای عمومی جامعه در التهاب بازار خودرو به سر می‌برد، رئیس پلیس تهران از کشف ۵۴۰ دستگاه خودروی احتکار شده محصولات ایران خودرو و سایپا خبر داد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی در حاشیه سی و پنجمین مرحله از طرح رعد در جمع خبرنگاران حاضر شد و ابتدا گزارشی از عملکرد نیرو‌های پلیس پیشگیری در برخورد با سارقان و مخلان امنیت ارائه کرد. او توضیح داد: «طی این طرح که با تلاش همکارانم در پلیس پیشگیری انجام گرفت موفق به بازداشت ۶۷۰ سارق، مالخر و کیف‌قاپ شدیم. همچنین در این طرح ۲۵ باند سرقت منهدم و ۲ هزار و ۱۷۰ قلم انواع اقلام سرقتی به ارزش ۵/ ۹ میلیارد تومان کشف شد. کشفیات این طرح ۱۸۲ دستگاه خودرو، ۷۳ دستگاه موتورسیکلت، سه قبضه سلاح جنگی و ۳۴ قبضه سلاح سرد بوده است.»

موضوع دیگری که رئیس پلیس تهران به آن اشاره کرد کشف خودرو‌های احتکار شده از انبار‌ها و پارکینگ‌ها بود. او در توضیح بیشتر کشف ۵۴۰ دستگاه خودروی دپو شده گفت: «این تعداد خودرو از پنج پارکینگ و انبار در تهران کشف شد و همگی محصولات متعلق به ایران خودرو و سایپا بود که مدت‌ها در انبار‌ها متوقف شده بود.» سردار رحیمی با توجه به اقدامات و تلاش‌های پلیس امنیت اقتصادی در خصوص بازار ارز گفت: «با تلاش همکارانم در پلیس امنیت اقتصادی، موفق شدیم ۲۳ دلال ارزی را بازداشت و از آن‌ها ۸ میلیارد تومان انواع و اقسام ارز را کشف کنیم.» یکی از هزاران جرائمی که مدام در فضای مجازی در حال گسترش است فعال بودن میز‌های قمار آنلاین است که بسیاری از چهره‌های برند شده از گردانندگان این میز‌های قمار هستند. هر چند فعالیت قمار در کشور غیرقانونی است، اما فعال بودن این میز‌ها و گردش‌های مالی کلان آن حکایت از وجود دست‌های پشت پرده در این باره دارد چراکه درگاه‌های ریالی این میز‌ها به شدت فعال است و کسی هم برایشان ایجاد مزاحمت نمی‌کند. رئیس پلیس تهران در پاسخ به چرایی فعال بودن میز‌های قمار آنلاین به خبرنگار ما می‌گوید: «تلاش پلیس در زمینه برخورد با میز‌های قمار آنلاین وجود دارد و جدی است به طوری که چهار باند که در این زمینه فعالیت داشتند از سوی پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.» سردار رحیمی همچنین از توقیف خودروی مزاحمان خیابانی خبر داد و گفت: «با توجه به شکایت‌های فراوان مردمی درباره برخورد با مزاحمت و دور دور‌های خیابانی، ۳۹ دستگاه موتورسیکلت و ۱۳ دستگاه خودرو را که اقدام به ایجاد مزاحمت خیابانی می‌کردند، توقیف کردیم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار