کد خبر: 1003965
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
فدراسیون فوتبال ایران درخواست رسمی خود را برای تعویق زمان برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، باتوجه به تعویق مسابقات جام جهانی فوتسال لیتوانی و ایجاد بازه زمانی مناسب برای تغییر زمان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰، درخواست رسمی ایران جهت تعویق مسابقات قهرمانی آسیا (انتخابی جام جهانی) به AFC ارسال شد.

در بخشی از نامه ایران به کنفدراسیون آسیا آمده است:

«باتوجه به تصمیم فیفا جهت تعویق مسابقات جام جهانی لیتوانی تا سال ۲۰۲۱ پیشنهاد می‌شود زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا از آگوست ۲۰۲۰ به فوریه ۲۰۲۱ موکول و برنامه‌ریزی جدیدی صورت بگیرد تا با توجه به شیوع ویروس کرونا، تیم‌ها آماده‌سازی مناسبی برای مسابقات داشته باشند.»

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا ابتدا قرار بود بهمن و اسفند ۱۳۹۸ برگزار شود، اما به خاطر شیوع کرونا، این مسابقات به مرداد ۱۳۹۹ موکول شد. باتوجه به تعویق جام جهانی فوتسال به سال ۲۰۲۱، ایران درخواست کرده است جام ملت‌های آسیا به بهمن ۱۳۹۹ موکول شود.

ایران در جام ملت‌های آسیا که قرار است به میزبانی ترکمنستان برگزار شود با تیم‌های تایلند، کره جنوبی و عربستان همگروه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار