کد خبر: 1003935
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
رئیس فرهنگسرای اندیشه خبرداد
رئیس فرهنگسرای اندیشه از ارائه تسهیلات و اهدای جوایزی به تولیدکنندگان محتوا‌های برتر در فضای مجازی خبر داد.
 ناصر امین‌زاده، با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی، گفت: فضای مجازی بستر بسیار مناسبی برای تولید محتوا و ارائه آن به مخاطبان است. با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی در کشور و دسترسی عموم مردم به آن ظرفیت رسانه‌ای خوبی در این فضا فراهم شده است که البته باید با برنامه‌ریزی دقیق فرهنگی محتوای مناسب تولید شود.
وی افزود: برهمین اساس و نظر به همکاری‌های قبلی با مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیشنهاد این مرکز برای مشارکت فرهنگسرای اندیشه در برگزاری رویداد «تولید و نشر محتوای فضای مجازی»، این مرکز فرهنگی آمادگی خود برای همکاری و ارائه خدمات به گروه‌های تولیدکننده محتوا در فضای مجازی را اعلام می‌دارد. همچنین بنابر کیفیت تولید محتوای گروه‌ها جوایزی نیز در نظر گرفته خواهد شد.
رئیس فرهنگسرای اندیشه روز گذشته در گفت‌وگوی تلفنی با محمد صادق افراسیابی، معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعلام آمادگی فرهنگسرای اندیشه برای ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان برتر رویداد «تولید و نشر محتوای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» خبر داد و گفت: تأمین برخی امکانات لازم برای تداوم تولیدات محتوایی مناسب در فضای مجازی، نقد و بررسی آثار برتر و برگزاری رویداد «تولید و نشر محتوای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» در فرهنگسرا‌های تهران و اهدای جوایزی به برگزیدگان این رویداد از جمله مشارکت‌های فرهنگسرای اندیشه خواهد بود.
معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگسرای اندیشه برای حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی، روند همکاری‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در سال‌های اخیر مطلوب ارزیابی کرد و گفت: طی دو ماه گذشته، گروه رصد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام محتوا‌های تولید شده با موضوع کرونا را در فضای مجازی شناسایی کرده و معاونت امور محتوای مرکز رسانه‌های دیجیتال از طریق تشکیل گروهی در یکی از پیام‌رسان‌ها، این محتوا‌ها را برای انتشار وسیع در اختیار ناشران فضای مجازی قرار داده است.
افراسیابی تصریح کرد: هشت محتوا و هشت ناشر به عنوان محتوا و ناشران برتر ماه‌های اسفند سال ۹۸ و فروردین امسال انتخاب شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه با اهدای جوایزی از آن‌ها تقدیر خواهد شد.
وی تأکید کرد: علاوه بر این، سه موضوع مهم ماه مبارک رمضان، کرونا و پسا کرونا و سواد رسانه‌ای به عنوان موضوعات جدید رویداد «تولید و نشر محتوا در فضای مجازی» انتخاب شده است و از تولیدکنندگان و ناشران برتر در خردادماه تقدیر خواهد شد.
لازم به ذکر است علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند به تارنمای مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صفحات این مرکز در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کرده و آثار خود را ارسال کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار