کد خبر: 1003848
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: وزیر ورزش درباره انتخاب افراد جدید برای حضور در هیئت مدیریه صحبتی با من نکرده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مهدی رسول پناه عصر امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگارانی که در محل باشگاه حاضر بودند، درباره دریافت مبلغ ۷ میلیارد تومان از کارگزار باشگاه پرسپولیس در راستای درآمدزایی از برند سرخ پوشان گفت: این مبلغ را که قسط اول قرارداد بود طبق جدول زمان بندی دیروز دریافت کردیم. فردا هم قرار است پول بازیکنان را به آن‌ها بپردازیم.

وی درباره جلسه امروز خود با علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل زاده افزود: درباره کلیات موضوعات جاری در تیم صحبت کردیم و مشکل خاصی وجود نداشت.

رسول پناه با تاکید بر اینکه کف قرارداد با کارگزاری باشگاه پرسپولیس برای درآمدزایی در یک فصل مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان است، تاکید کرد: این موضوع در الحاقیه ثبت شده است و مشکل خاصی درباره آن نداریم.

وی راجع به تعیین اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از سوی وزیر ورزش اظهار داشت: صحبتی در این باره با من نشده است. این موضوع به وزارتخانه مربوط است و من در جریان اعضای جدید نیستم.

رسول پناه در پایان راجع به آنتونی استوکس یادآور شد: او بازیکن تیم است و با ما قرارداد دارد. کار‌های حقوقی مربوط به غیبت او را پیگیر هستیم، ولی همچنان با ما قرارداد دارد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار