کد خبر: 1003819
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: مراحل قانونی پرونده ویلموتس دارد انجام می‌شود و امیدوارم رای به ضرر ایران نباشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: محمد نبی در حاشیه مراسم سالگرد افتتاح موزه ورزش در مورد شکایت ویلموتس بیان کرد: وکلایی که فدراسیون دارد موضوع را پیگیری می‌کند. مراحل قانونی انجام شده است و امیدوارم با دقت نظر انجام شده نتیجه به نفع ایران باشد. من نمی‌توانم پیش داوری کنم امیدوارم رای به ضرر فدراسیدن نباشد.

او در مورد اقدامات فدراسیون فوتبال در این پرونده گفت: سال گذشته در هیات رییسه مصوب شد، دو وکیل ایرانی و یک خارجی گرفتیم که با هم هماهنگ هستند. لوایح را با هماهنگی هم ارسال می‌کنند و مشورت‌ها انجام شده و امیدوارم نتایج خوبی حاصل شود.

نبی در مورد تغییرات اساسنامه گفت: فیفا با توجه به الزامات انتخابات اسفند ماه را به تعویق انداخت. بحث اساسنامه از ضروریات است که مراحل قانونی خود را طی می‌کند. برآورد من این است که انتخابات در شش ماه دوم سال انجام شود.

او در پاسخ به این پرسش که فدراسیون در اساسنامه نهاد عمومی غیر دولتی است و می‌تواند از دولت پول بگیرد گفت: مقر فیفا در سوییس است و با توجه به ضوابط آن‌ها قوانین به ثبت سیده است. ما هم قوانین خودمان را داریم و طبق قوانین داخلی نهاد عمومی غیر دولتی هستیم و فیفا در این مورد ایرادی ندارد.

نبی در مورد پرونده پاداش کی‌روش نیز گفت: داریم کار حقوقی انجام می‌دهیم و امیدوارم به نتیجه خوبی برسیم. سعی می‌کنیم با تفاهم پرونده را ببندیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اتفاقات هیات فوتبال قم هم گفت: با توجه به موضوعات سال گذشته اعضای مجمع در هیات قم نظراتی داشتند. در مجمع، سرپرست فدراسیون حضور داشته و حتما مراحل قانونی طی شده است.

او درباره برگزاری لیگ تاکید کرد: تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا لازم الاجراست و سازمان لیگ بر اساس آن تصمیم می‌گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار