کد خبر: 1003737
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
استاندار اصفهان:
دکتر عباس رضایی از اقدامات حوزه ارتباطات شهرداری اصفهان برای آموزش و اطلاع رسانی درخصوص قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان؛ استاندار اصفهان همزمان با روز جهانی ارتباطات در جلسه ای که در محل استانداری اصفهان برگزار و از طریق فضای مجازی پخش شد، با اهدای لوح تقدیر از اقدامات اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان به خاطر اقدامات آموزشی و اطلاع‌رسانی در خصوص ویروس کرونا قدردانی کرد.

 در متن تقدیر استاندار اصفهان خطاب به ایمان حجتی، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان، نقش روابط عمومی ها به عنوان هماهنگ کننده اطلاع رسانی در افزایش آگاهی عمومی، مؤثر و برجسته توصیف شده و آمده است:

 این روزها مردم عزیز استان به واسطه شیوع ویروس شوم و فراگیر کرونا شرایط تلخ و البته درس آموزی را تجربه می کنند و نام کسانی که عاشقانه با بهره جستن از توان و ظرفیت رسانه در اقناع مخاطبین و مدیریت افکار عمومی همدل و همراه با تلاشگران خط مقدم برای سلامت روح و روان جامعه قدم برمی دارند، در تاریخ این مرز و بوم به شایستگی ماندگار خواهد ماند.

بی تردید نقش روابط عمومی ها به عنوان هماهنگ کننده اطلاع رسانی در افزایش آگاهی های عمومی و تقویت اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بسیار مؤثر و برجسته بوده است.

بر خود لازم می دانم ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از تلاش های جنابعالی در انسجام بخشی، هماهنگی و سیاست‌گذاری فعالیت های نشاط انگیز و مدیریت تعامل با افکار عمومی و صیانت سلامت مردم در روند کنترل شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر نمایم. امیدوارم در انجام وظایف محول بیش از پیش موفق بوده و همواره انعکاس دهنده موفقیت ها و مسیر رو به رشد استان باشید.

 ایمان حجتی، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در حاشیه این نشست گفت: این موفقیت و تقدیر، نتیجه یک کار گروهی و حرکت یک تیم هماهنگ برای تلاش در راستای سلامت شهروندان است و در نتیجه تلاش تک تک اعضای خانواده اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان محقق شده است.

،

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر