کد خبر: 1003724
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع)
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، شکستن حلقه های تحریم را در گرو جهش تولید با تکیه بر توان داخلی دانست.

به گزارش  جوان به نقل از روابط عمومی سپاه استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله موسوی در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون اهمیت شعار سال و جهش تولید، گفت: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹، سال جدید را سال «جهش تولید» نام‌گذاری کردند که این شعار در ادامه عناوین سال های قبل و در مسیر توجه ویژه به موضوع اقتصاد کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، هجمه همه جانبه به ملت و کشور ما از سوی جبهه استکبار و نظام سلطه جهانی شروع شده و در سال های اخیر بیشترین فشار در حوزه اقتصادی را شاهد بودیم، که خروج بسیاری از شرکت های مهم خارجی از ایران نتیجه این جنگ اقتصادی بوده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: البته همه این موضوعات بعنوان تهدید برای کشور ما محسوب نمی شود، زیرا با خروج برندهای خارجی از بازار اقتصادی کشور ما، این بازار بزرگ در اختیار تولید کنندگان داخلی قرار گرفته و با فراهم کردن بستر برای چندبرابر کردن تولید و سرمایه گذاری برای صادرات محصولات می توان فرصتی جدید برای ملت و کشور ایجاد کرد.

وی، شکستن حلقه های تحریم را در گرو جهش تولید با تکیه بر توان داخلی دانست و گفت: شکستن حلقه های تحریم با همت جوانان و دانشمندان متعهد ومتخصص، صنعت گران و قشر زحمتکش و تلاش گر کارگر ایرانی محقق می شود و باید تجار و مسئولان ما نیز از نگاه وارداتی فاصله بگیرند و به سمت صادرات حرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، افزود: اصلاح قوانین دست و پاگیر در مسیر تولید و صادرات، حمایت از تولید کنندگان از سوی بانکها و بازار سرمایه، فرهنگ سازی از سوی متولیان فرهنگ و رسانه کشور برای نهادینه کردن الگوی مصرف محصولات ساخت وطن با تعصب بیشتر، از عوامل اثرگذار در تحقق شعار سال و جهش تولید به معنای واقعی هستند.

وی، گفت: باید با تلاش مضاعف اقتصادی و فرهنگ سازی صحیح و ارائه و ترویج الگوهای برتر تولیدی در کشور به مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی برویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: با شکست خوردن گفتمان مذاکره و بدفرجامی برجام، باید به بزک کنندگان غرب در داخل نیز بگوییم که الان وقت تکیه بر توان داخلی و هنر ایرانی است.

وی تصریح کرد: آنچه باعث تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و غلبه بر توطئه های دشمنان انقلاب در 41سال گذشته شده، روحیه مقاومت ملت ایران به برکت توکل بر قدرت لایزال الهی و تدابیر حکیمانه امامین انقلاب است؛ لذا امروز نیز باید با تبعیت از منویات رهبر فرزانه انقلاب و با همبستگی و انسجام ملی برای افزایش تولید داخلی تلاش مضاعف کنیم.

  حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، رفع بیکاری و اشتغال جوانان و حل مشکلات مسکن و رفاه و معیشت خانواده ها را در گرو تحقق شعار سال و جهش تولید و همچنین اصلاح فرهنگ و الگوی مصرف دانست و افزود: در این بین باید مسئولین نیز نگاه ویژه ای به قشر عظیم کارگر که با کمترین دریافتی ها بیشترین منفعت را برای اقتصاد کشور رقم می زنند، داشته باشند.

وی، گفت: تحقق جهش تولید باعث رونق معیشتی برای همگان بویژه کارگران زحمت کش جامعه نیز خواهد شد، که با حداقل های حقوقی زندگی سختی را می گذرانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر