کد خبر: 1003678
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت کمک هزینه‌های عینک، عصا، سمعک، واکر و ویلچر بازنشستگان این صندوق از طریق شرکت آتیه سازان حافظ خبر داد.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد با بیان اینکه متقاضیان تا پیش از این از طریق دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت مدارک برای دریافت این نوع کمک هزینه‌ها اقدام می‌کردند، گفت: با تصمیم صندوق بازنشستگی کشوری از ابتدای خردادماه ۹۹ متقاضیان جهت دریافت کمک هزینه‌های عینک، سمعک و عصا و همچنین واکر و ویلچر، می‌توانند در چارچوب قرارداد بیمه تکمیلی درمان، مدارک هزینه‌ای خود شامل فاکتور خرید و دستور پزشک معالج را با مراجعه به شعب شرکت آتیه سازان حافظ پیگیری کنند.

مرتضایی فرد با بیان اینکه کمک هزینه واکر و ویلچر از ابتدای خرداد به این کمک هزینه‌ها افزوده می‌شود، گفت: بازنشستگانی که تاکنون موفق به ثبت مدارک دریافت کمک هزینه‌های عینک، عصا و سمعک خود نشده اند، باید تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ نسبت به ثبت آن از طریق سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir یا دفاتر پیشخوان اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه از این تاریخ به بعد دفاتر پیشخوان دولت مدارک مربوطه را پذیرش نمی‌کنند، افزود: کسانی که مدارک خود را قبل از این تاریخ به دفاتر پیشخوان دولت ارائه کرده اند، طبق روال سابق هزینه‌های آن را دریافت خواهند کرد.

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: تمامی بازنشستگان، وظیفه بگیران و همچنین افراد تحت تکفل بازنشستگان (همسر و فرزند) که تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان باشند می‌توانند از این کمک هزینه‌ها بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه پرداخت کمک هزینه ۵ خدمت از خرداد ماه در صورتی است که فرد زیر پوشش بیمه تکمیلی درمان آتیه سازان حافظ قرار گرفته باشد، یادآور شد: میزان کمک هزینه صندوق بازنشستگی کشوری بابت عینک (هر سه سال یک بار) مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، کمک هزینه عصا یک میلیون ریال، کمک هزینه واکر یک میلیون ریال، کمک هزینه سمعک (هر پنج سال یک بار) به مبلغ ۵ میلیون ریال و کمک هزینه ویلچر به مبلغ ۱۰ میلیون ریال است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار