کد خبر: 1003587
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
ارتش و سازمان الحشد الشعبی عراق امروز عملیات بزرگ علیه عناصر باقی‌مانده گروه تروریستی داعش در بادیه سه استان را آغاز کردند. در جریان عملیات دیگر نیز نیروهای حشد پهپاد تروریست‌ها را سرنگون کردند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: گروه اطلاع‌رسانی امنیتی عراق، امروز ــ یکشنبه ــ طی بیانیه‌ای اعلام کرد: با نظارت فرماندهی عملیات مشترک، عملیات اسود الجزیره (شیران الجزیره) برای بازرسی بادیه شمالی الجزیره در الانبار و جنوب استان نینوا و نیز غرب استان صلاح‌الدین تا مرز‌های بین‌المللیِ مشترک با سوریه آغاز شد.

این بیانیه تصریح کرد: این عملیات شامل "وادی الثرثار"، فرودگاه "ژنو"، "سنیسله"، کوه "المنایف سحول راوه"، "الشعبانی"، "طریفاوی"، "وادی العجیج" و تپه‌های "الطیارات" است، و فرماندهی عملیات الجزیره، صلاح‌الدین، غرب نینوا، الحشد الشعبی و الحشد العشایری در این عملیات که در ۱۱ محور و با پشتیبانی نیروی هوایی و جنگنده‌های ارتش انجام می‌شود، مشارکت دارند.

گروه اطلاع‌رسانی امنیتی عراق تأکید کرد، این عملیات برای تقویت امنیت و ثبات در این منطقه و تعقیب عناصر تروریستی و بازداشت آن‌ها انجام می‌شود.

از دیگر تحولات میدانی عراق این است که یگانی از هیئت الحشد الشعبی عملیات نفوذ گروه تروریستی داعش به روستای "علی السعدون" در شهرستان "خانقین" را دفع کرد و تروریست‌ها مجبور به فرار شدند.

هیئت الحشد الشعبی در بیانیه خود تأکید کرد که نیرو‌های الحشد همچنین در جریان این عملیات، پهپاد تروریست‌های داعشی را سرنگون کردند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار