کد خبر: 1003548
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰
مردی که متهم است بر سر ارثیه خانوادگی مرگ همسرش را رقم زده تحت تعقیب پلیس پایتخت قرار گرفت.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ساعت‌۱۱:۱۰ صبح روز جمعه‌۲۶ اردیبهشت‌ماه مردی وحشت زده با اداره پلیس تماس گرفت و گفت خواهر میانسالش به طرز مرموزی فوت کرده‌است. با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری‌۱۱۲ ابوسعید به محل اعزام شدند و در آنجا با جسد زن ۴۳‌ساله‌ای به نام مهتاب روبه‌رو شدند که به طرز مرموزی به کام مرگ رفته‌بود. از آنجایی که احتمال می‌رفت زن میانسال بر اثر خفگی فوت کرده‌است، مأموران پلیس موضوع را به قاضی واحدی، بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند.

تیم جنایی پس از حضور در محل حادثه دریافتند پس از مرگ مهتاب شوهر ۴۵‌ساله‌اش به نام بهمن و پسر ۱۲‌ساله‌اش نیز به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند. همچنین براساس معاینات پزشکی قانونی در محل حادثه مشخص شد حدود ۱۸‌ساعت از مرگ مهتاب گذشته است.

برادر زن فوت شده به تیم جنایی گفت: مدتی قبل ارثیه پدری‌مان را تقسیم کردیم و خواهرم ارثیه زیادی بدست آورد و پس از آن همه ارثیه‌اش را به پول تبدیل کرد و در بانک سپرده‌گذاری کرد. پس از این همیشه شوهرش از او می‌خواست پولش را از بانک برداشت کند و با آن خودرو یا خانه‌ای بخرند، اما خواهرم قبول نمی‌کرد و به همین خاطر آن‌ها با هم اختلاف داشتند.

وی ادامه داد: سه روز قبل خواهرم با من تماس گرفت و گفت بهمن دوباره از او خواسته است، پول‌هایش را از بانک برداشت کند، اما او قبول نکرده که با هم درگیر شدند. پس از این من نگران خواهرم بودم و هر چند روز یکبار با او تماس می‌گرفتم تا اینکه روز قبل با مهتاب تماس گرفتم، اما او جواب نداد. بعد از آن با شوهر خواهرم تماس گرفتم، اما او هم تلفن مرا جواب نداد که نگران شدم به تهران آمدم و با جسد خواهرم در خانه‌اش روبه‌رو شدم.

مأموران پلیس در بررسی‌های بعدی دریافتند بهمن که کارمند اداره دولتی است، سه‌روز قبل از محل کارش مرخصی گرفته و از آن روز به بعد به محل کارش نرفته است.

همچنین در تحقیقات میدانی از همسایه‌ها مشخص شد، همسایه‌ها روز حادثه صدای درگیری مهتاب با شوهرش را شنیده‌اند. بدین ترتیب مأموران پلیس به دستور قاضی واحدی تحقیقات گسترده‌ای را برای یافتن ردی از شوهر و پسر زن فوت شده آغاز کردند تا زوایای پنهان این حادثه را بر ملا کنند. جسد زن میانسال برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار