کد خبر: 1003547
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۵
طلاساز قلابی که زنان جویای کار را در شبکه‌های اجتماعی فریب داده و با وعده صرف ناهار آن‌ها را سوار خودرو کرده و طلاهایشان را با تهدید چاقو سرقت می‌کرد سرانجام بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ساعت ۱۵:۴۵ شانزدهم دی‌سال گذشته زنی وارد کلانتری‌۱۱۰ شهدا شد و ماجرای سرقت را مطرح کرد. او گفت: من در میدان شهدا سوار یک خودروی ساینای سفیدرنگ شدم. راننده در محدوده نازی‌آباد با تهدید چاقو ۱۰‌میلیون تومان طلایی که همراه داشتم را سرقت کرد و من را از ماشین بیرون انداخت و گریخت.

پس از اینکه شکایت مطرح شد و پرونده به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه‌۳۴ در اختیار تیمی تیمی از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس‌آگاهی قرار گرفت زن جوان جزئیات بیشتری از شکایت خود را مطرح کرد. او گفت: من در جست‌وجوی شبکه‌های اجتماعی با مردی به نام رامین آشنا شدم. او گفت که کارگاه طلاسازی دارد و درباره شغلش صحبت کرد. بعد هم به من پیشنهاد همکاری داد. از آنجا که مدتی بود به دنبال کار بودم پیشنهادش را قبول کردم و ۱۶‌دی‌ماه در میدان شهدا با او قرار ملاقات گذاشتم.

روز حادثه رامین با یک خودروی ساینای سفیدرنگ سر قرار حاضر شد. وقتی سوار شدم نزدیک ظهر بود و پیشنهاد داد که قبل از رفتن به کارگاه با هم در رستورانی در نازی‌آباد ناهار صرف کنیم که قبول کردم. بنابراین رامین به سمت نازی‌آباد رانندگی کرد. در مسیری خلوت رامین ناگهان توقف کرد و چاقو کشید. بعد با تهدید چاقو طلاهایم را که ۱۰ میلیون تومان ارزش داشت سرقت کرد و من را از ماشین بیرون انداخت و فرار کرد.

با اطلاعاتی که زن جوان در اختیار پلیس گذاشت مأموران با حضور در محل و بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند شماره پلاک خودرو را به دست آوردند. تحقیقات بعدی نشان داد که خودرو متعلق به پدر رامین است که متهم از خودرو برای سرقت استفاده کرده است. در شاخه دیگری از بررسی‌ها کارآگاهان موفق شدند ۲۶‌فروردین‌ماه رامین را بازداشت کنند.

رامین در اولین بازجویی‌ها سرقت را انکار کرد، اما وقتی با شاکی مواجه شد چاره‌ای جز اعتراف نداشت. رامین در بازجویی‌های بیشتر به چهار سرقت مشابه هم اعتراف کرد. او گفت: با پرسه در شبکه‌های اجتماعی زنان جویای کار را شناسایی می‌کردم. من خودم را طلاساز معرفی می‌کردم و با وعده کار زنان را فریب می‌دادم. وقتی سر قرار حاضر می‌شدند آن‌ها را سوار خودرو کرده و با وعده صرف ناهار در فرصت مناسب با تهدید چاقو طلاهایشان را سرقت
می‌کردم.

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه‌ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در حال حاضر ارزش مالی پرونده ۳۰‌میلیون تومان است و متهم با کامل شدن تحقیقات انجام شده به دستور قاضی روانه زندان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار