کد خبر: 1003443
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس گفت: مجموعه روابط عمومی در اطلاع رسانی عملکرد مدیریت شهری فردیس تلاش می کند.

مجید ملکی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف اجرایی مدیریت شهری، اظهار کرد: روابط عمومی ها می توانند با ایجاد تسهیل گری در ارتباط درون سازمانی و برون سازمانیی حداقل ۵۰ درصد مشکلات سازمان ها را مرتفع کنند و سازمانی موفق داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه بدون وجود مخاطب هیچ ارتباطی معنا نمی یابد، عنوان کرد: روابط عمومی علم، هنر و فن ارتباط دو سویه سازمان ها با مخاطبان است و این واقعیتی است که اهمیت مضاعف مخاطب را در روابط عمومی نشان می دهد.

سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس با بیان اینکه روابط عمومی در راستای اطلاع رسانی عملکرد مدیریت شهری فردیس به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست، تاکید کرد: روابط عمومی در مجموعه مدیریت شهری به عنوان میانجی شهروندان و مجموعه مدیریت شهری به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی در سازمان‌ها نقش یک بازوی مشورتی را دارند که این فرصت را به هر مجموعه می‌دهد تا خدمت و وظایف خود را به درستی به مردم اطلاع‌رسانی کرده و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی استفاده کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار